Pro pokec, nebo vaše dotazy jsem vytvořila na Discordu skupinu, přidat se můžete zde: https://discord.gg/aZCahpwdZa

Obsah fóra Kecárna Hry Mass effect 3

Mass effect 3

počítačové, konzolové, deskové a další hry

Odeslat nové téma Odpovědět na téma
Příspěvek 09.3.2012 19:47:55
Werostir Uživatelský avatar
Airman First Class
Airman First Class

Příspěvky: 106
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
jak jednoduché jest získat i krogany i salariany :D
Toto je spoiler!!!:
Mordin can be saved during the mission if Wrex isn't alive, Maelon's data was not saved, leading to Eve dying, and the genophage cure is sabotaged. If Mordin is saved, and the genophage cure as a result sabotaged, the salarians will offer their support, as well as krogan support under Wreav, as they will not know of the sabotage, and Mordin helping out.


edit:
Toto je spoiler!!!:
taky bych byl asi nakonec pro syntézu, zničením reaperů bych zničil i gethy, a ty sem si s Legionem nějak oblíbil, ovládnutím reaperů bych se stal "cerberem" a syntéza mi něpřišla zas tak tvrdá, Joker vypadal furt jako člověk, EDI jako robot...
Tak... ja ho zabiju, to je magor.. naprostej Idiot..
- Zelenka

Obrázek

Příspěvek 09.3.2012 23:10:21
Wanted Uživatelský avatar
Major
Major

Příspěvky: 1916
Bydliště: My jsme ku*** z Brna, my jsme všude doma!!
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Ultramarinus: Bohužel Ariu jsem úplně prošvihnul (tady to vykecávání atd., to mě prostě nebaví, jenom s Javikem jo :D ). Snad tam ještě bude, abych to mohl nabrat. Mám již 2500 bodů a některé rasy před sebou, tak doufám a věřím, že se dočkám lepšího konce než že mě totálně vydrtí. Ale jak se vidím na bojišti, asi bych si to dal celý sám :D . Co se týče salarianské velvyslankyně. Přesně tohle se mi stalo taky. Zneviditelnila se a dostal ji. Nakonec Udina (tuším) odpráskl Ashley. Takže mám po ptákách :D :D . ME 1 nemám, 2 jsem zatím nedohrál tak, abych mohl dobře importovat (stejně asi přijdu o Mirandu).
Obrázek
HNĚV POMINE, NENÁVIST V SRDCÍCH ZŮSTÁVÁ

Příspěvek 09.3.2012 23:48:07
Ultramarinus Uživatelský avatar
Major
Major

Příspěvky: 1970
Bydliště: McRagee
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Ray:
Asi ano, on se případný "oslí můstek" hodí i v případě, když v nejbližší době firma nic dělat nebude (ala HALO).

Nejsem si jistý, jesti by "robotizace" udržela barevnost a pestrost ras citadely. Z většiny ukázek robotizace v reaperském stylu jsem měl právě ten pocit ala borgové. I kdyby měli vlastní vůli, pořád by vypadali hnusně a šedě (což by u všech ras z citadelového vesmíru bylo nepříjemné - už například u asarijek, nebo u hanarů a samozřejmě lidí - hlavní hrdina plecháč? Nevěřím, že by biowaři vyrazili riskovat až tak daleko od mainstreemu se zavedenou značkou). Ale jako logika dané myšlenky je dost dobrá a ŠEL by z toho rozhodně vyplodit špičkový příběh.

FTL (nějáká nová verze,) tak pomalé být nemusí - transporty skrz relé nebyly. A přinejhorším by to šlo vyřešit tak, že se někdo začne rozlézat a pošle co nejrychlejší lodě poháněné JEJICH FTL motory založenými na mass effectu, aby ve významnějších soustavách píchli nová relátka. Když dokázali "minirelé" postavit protheani, nevidím důvod proč by se to nemohlo povést nějákému vědečtějšímu druhu citadelového vesmíru.

Werostir:
Jasňačka, bodnout je do zad šikovně, aby to nepoznali. Já myslel spíš verzi, kdy by byl genofág vyléčený, a Salariané se přidali. Krogani jsou sice poměrně nebezpečná rasa, ale v jejich chcípajících číslech (stovky tisíc posledních kusů) slíbili účast na celogalaktické válce výměnou za šanci se množit. Bez té šance prostě v té válce POMŘOU. Nebo jich pomře dost na to, aby ty jejich zbylé počty nezvládaly doplňovat vymodlenými novorozenci (genofág nesterilizuje komplet, množení je stále možné ale s mnohem menším procetnem pravděpodobnosti úspěchu a početí) a pochcípali, proklínaje lidstvo a Šepárda zvlášť.

Wanted:
To může být ten problém. Bez tréningu v tom vykecávání ohledně nedůležitých kravin (ačkoliv početná pirátsko/žoldnéřská flotila okrajových soustav a armáda hrdlořezů zas tak nedůležité nejsou) pak nejseš "natrénovaný", když dojde na důležité kecání... Taky pomoc od Volusů (ti malí kulatí obchodníci, kteří nabídnou pomoc se stavbou superzbraně), nebo záchrana Hanarů před zrádcem + odevzdání speciálního medigelu získaného z laboratoře Cerberu a získání drellských zabijáckých specialistů a hanarské flotily, mohou taky trochu rozčeřit vody, ačkoliv si nejsem jistý, jak brzo jde TYHLE úkoly plnit...

Udinu jde odprásknout. Ashly na tebe vystartuje protože brání koncil. Sheppard jí ukecává, že už není s Cerberem, Udina poodstoupí k terminálu a něco kecá a nabídne se renegádská akce. Jejím výsledkem je mrtvý Udina a živá Ashley. Miranda je na tom v ME3 podobně jako Mordin. Nejsem si jistý jestli může přežít, ale jsem si jistý, že minimálně v jednom výsledku dostane takovej nářez, že zemře. Něco ohledně té její divné "rodiny".
Epitaf textové hry Universe Oddyssey



Špičkový video/military/sci-fi bonbónek všem zájemcům

Příspěvek 09.3.2012 23:56:32
Wanted Uživatelský avatar
Major
Major

Příspěvky: 1916
Bydliště: My jsme ku*** z Brna, my jsme všude doma!!
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Právě, já těch bodů mám tak málo, že se nevykecám paragon/renegade skoro nikde. Miranda je mi celkem u zadku, když to tak vezmu, tak až na pár jedinců, jsou mi všichni u zadku, včetně posádky mé lodi, kterou nenávidím (tu posádku). Dejde mi Normandy, Garuse a někoho k nám a to mi prostě stačí a poradím si se vším!

A co se týče toho trénování "diplomatických" keců? Na to já kašlu. Chceš se přidat proti nepříteli, kterej tě dřív nebo později vyhladí? Ano, super, přemůžeme je, pak si můžeš jít svou cestou. Ne, tak si na*er, stejně chcípneš...

Stejně je to pošahaný. Sice jsem to ještě nedohrál, nevím, jak se to bude vyvíjet a jak to skončí. Nicméně Prothenská rasa, proti které je celý náš vesmír úplný ho*no (z úst Javika), si proti Reaperům ani nem*dla. Skoro na začátku hry je první vesmírná bitva, kde bojuje nejsilnější a nejlepší flotila vesmíru u jedné planety, ihned je rozdrcena. Reapeři už mají obsazený 3/4 galaxie. A já verbuju tu největší verbeš vesmíru (včetně sám sebe), abych Reapery porazil. Do toho stavím hvězdu smrti, která je má zničit. Proč to teda verbuju, když to nemůžu takhle nikdy porazit? A jak to teda porazím? Snad se to dozvím, ale bojím se toho, že to dopadne jak některý díly SG :D . Prosím nechci vědět, jak to dopadne :P
Obrázek
HNĚV POMINE, NENÁVIST V SRDCÍCH ZŮSTÁVÁ

Příspěvek 10.3.2012 01:49:58
Ray Uživatelský avatar
Second Lieutenant
Second Lieutenant

Příspěvky: 1139
Bydliště: Hranice, Olomouc
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
Ultra: já nepopírám, že kdyby všichni vypadali tak hnusně, jako jistý důležitý pán, co hrál ve filmu o Vietnamu, na úplném konci, tak by to asi nebylo úplně košér. Nicméně známe scifi, ve kterých vystupují sexy roboti...
[img][./images/thumbs/threesixeight_1331340594.jpg]http://www.criticalgamers.com/pictures/ThreeSixEight.jpg[/img]

Je fakt, že BioWare má dlouhou historii ve lepení různých klišé a ME je naprostá pastiche všech známých scifi (viz *boing, chvilka pro sebereklamu*). Takže by asi byl trochu problém z jejich strany přijít s něčím jako originální story ve světě kyborgů - to nezvládly jiné seriály a většinou se spíše snažily se tomu kreativně vyhnout (kyborgové jsou zlí, kyborgové nás přinutili se technologicky stáhnout, AI jsme vyhladili). Nemám moc vhled do literatury, ale vsadil bych se, že někdo to zvládl popsat dobře, a právě toho někoho by BioWare mohl vykrást v budoucnu :-) Úplně by stačilo, kdyby si najali nějakého schopného scénáristu jako JMS nebo RDM a ten by IMO přišel s tím, jak inteligentně vybruslit z kteréhokoliv konce. Navíc mají minimálně těch sto let na nápravu (ano, rellays může postavit někdo znovu). Ale čekal bych, že se další ME hra nebude točit kolem konfliktu strojů s organiky, už jen proto, že ME to podle mě využila do mrtě...
Už mě ty fiktivní avatary tady serou iritují...

Příspěvek 10.3.2012 08:13:58
DAVE! Uživatelský avatar
Captain
Captain

Příspěvky: 1676
Bydliště: Normandy SR-2
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
Toto je spoiler!!!:
Nevím jak ostatní, ale mě se konce líbí. Na své první dohrání jsem dal destroy ending, ale díky malému EMS to dopadlo strašně, tak si to dám znovu s pořádným EMS, aby shepardka přežila. Za nejzajímavější považuji synthesis. Zajímavý nápad přeměnit všechny v kyborgy a tím pádem zrušit cykly. No a Control je typický haleluja ending. Zatím to co mě zklamalo byla nepřítomnost Harbringera a jeho keců, ty se mi líbily. A taky, že po zasažení paprsku zůstavají na zemi squadmati i ti co byli romancoidní se posléze potom objevují někde na normandy, ale tohle bych spíš svedl na chybu testerů, kteří si toho nevšimli. Ono většinou lidi na ty konce nadávají protože jenom u jednoho je možnost, že shepardka přežije a není tam perfektní konec s tím, že shepardka aktivuje cruicible, zlikviduje na jednu ránu všechny reapery, slavnostně napochoduje z kouře, obejme se s Liarou a secret ending bude o tom, jak stará shepardka povídá modrým dětičkám svůj příběh.
Obrázek

Příspěvek 10.3.2012 08:54:31
St0rm Uživatelský avatar
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel

Příspěvky: 2366
Bydliště: Studénka
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
Tak kamarád taky dohrál a má konec, o kterém jsem vážně ještě neslyšel...
Toto je spoiler!!!:
Dal destroy a na konci, když je Normandy zasažena tou ošklivou vlnou, vystoupí z lodi Jeff, Garrus a jeho Sheppard, živ a zdráv.
Ani jeden nechápeme, co se stalo :D

Příspěvek 10.3.2012 10:23:34
Ultramarinus Uživatelský avatar
Major
Major

Příspěvky: 1970
Bydliště: McRagee
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Wanted:
Jasně, chápu tvůj přístup. Bohužel to ale (nejenom v RPG hře) funguje tak, že ti kteří staví, sbubnovávají a jdou proti konvencím musí lézt do zadku všem ostatním hodně hluboko. V ME3 se to ještě rozšiřuje o fakt, že když v tom análním alpinismu nenatrénuješ s nickovitejma uskupeníma okolo, hlavním hráčům pak ten JEJICH komín neprotáhneš tak jak chcou a oni ti dají míň než chceš ty. Tenhle koncept není jenom ve hře, tak funguje lobování v podstatě všude. Jenom by v reálu nejspíš ještě chtěli ti konkrétní politici nějáký úplatek.

Superzbraň je good, ale potřebuje flotilu, která bude okolo ní prostě kvůli ochraně a posílení celkového útoku. Nejlepší způsob jak použít superzbraň je nakousnout nepřítele na maximum konvenčníma zbraněma a když je na tom nejhůř jak ho dokážeš dotlačit, tak mu tam prdnout pár paprsků hvězdou smrti, aby se dostal ještě MNOHEM níž.

Ray:
Pravda. A jak se lišej od "lidí"? Aby to bylo "sexi" a nevypadalo to jak z kopírky, je lepší když to vypadá jako člověk a když to vypadá jako člověk, proč stát na minci a na všechny strany tvrdit, že je to robot?

Zkyborgizování populace do co nejlepších detailů (schopnost cítit, užívat si, rozmnožovat se, ochutnávat, silmulace emocí a chemických reakcí v mozku) by populaci dalo nesmrtelnost, nezávislost na potravě či vzduchu a pár dalších benefitů. S LIDMI by to ale udělalo skutečně hnusné věci včetně toho, že by nestárli (pokud by si nemohli čas od času vyměnit tělo za "větší a víc staře vypadající"), psychologové by měly problémy neumřít na přepracování a v případě, že by zůstala schopnost množit se, ale ztratila se biologická nutnost umírat stářím, by nastal gigantický populační boom. U lidí. Krogani, Salariáni, nebo Rachniové by na tom byli ještě MNOHEM hůř, ti by se doslova utopili ve svých mladých.

Jako nesyntetického nepřítele bych viděl asi Yaghy (druh shadow brokera). Mají civilizaci (možná i lehce vyspělou), ale nemají FTL, což by je ještě mohlo vynechat z probíhajícího cyklu a pokud bys jejich formu "politiky" dosadil v celogalaktickém diplomatickém měřitku, výsledkem by byl přístup, že nejsilnější si může dovolit všechno, včetně zotročení či pobití slabších. A za předpokladu že nebyli zasaženi a něják se k nim dostaly na planeu znalosti o FTL a stavbě relé, mohli by být do sta let velmi vážnou hrozbou zbytkům citadelových "rozvinutých" ras...

Je zjevné, že jakákoliv nevykradený dobrý koncept, by vyžadoval dobrého spisovatele, nebo alespoň dobrý základní materiál, ze kterého obšlehávat.

DAVE!:
Někteří lidé tíhnou k ultimátním happyendům. Já sice ne tak fanaticky, ale taky se mi líbí víc české pohádky, než noční můry bratří Grimmů za pohádky vydávané, končící často smrtí hlavního hrdiny. U filmů je to jak u kterých a u her preferuji pocit vlastní výrhy tak dobře a vysoko, jak to jde.

St0rm:
Měl větší připravenost, asi. Podle mého dělal dost "vedlejších" misí. A nejspíš taky měl dobré startovní podmínky.

Kupodivu když jsi ME1 skončil jako renegát a nechal koncil umřít, máš o 30% silnější VŠECHNY alianční flotily (což je už docela dost bodů). Symbolizuje to ztráty proti gethům, které flotila od té doby nestihla doplnit novýma loděma.

Když ME2 skončíš jako renegát, při útoku na Cerberusskou laboratoř ukořistíš reaperské srdce a mozek (z lidského reapera co jsi sejmul), které vědci zkoumali a můžeš to přidat do vlastní "připravenosti".

Pokud jsi zabil legionovy gethy, je mnohem větší pravděpodobnost, že získáš jak kvariany, tak gethy do grupy.

Pokud jsi zabil Rachnijskou královnu v ME1 a uvěříš té v ME3, reapeři nad ní zas získají kontrolu když se její síly účastní stavby superzbraně a nejenom že je stáhne (a sníží připravenost o body za vlastní dělníky), ale ještě s nima napadne lidské inženýry a sníží o 4/5 jejich "hodnotu" z hlediska "válečné připravenosti galaktických sil".

A podobných zajímavostí je víc.
Epitaf textové hry Universe Oddyssey



Špičkový video/military/sci-fi bonbónek všem zájemcům

Příspěvek 10.3.2012 11:54:08
St0rm Uživatelský avatar
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel

Příspěvky: 2366
Bydliště: Studénka
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
No já zabil council, zničil collector base, nezabil gethy a 2x nechal žít královnu. Ve výsledku mám silnější flotily, quariani a gethové spolupracují na homeworld a královna staví a nezlobí.

Příspěvek 10.3.2012 12:07:03
Wanted Uživatelský avatar
Major
Major

Příspěvky: 1916
Bydliště: My jsme ku*** z Brna, my jsme všude doma!!
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Ultramarinus: já to plně chápu. Jen prostě nechápu, jak ty naše primitivní technologie můžou mít nějaký úspěch? Hacket či Anderson mi tam v každým rozhovoru připomenou, že konvenčně je nikdy nedostaneme. Proto sbírám primitivní spojence, abych to jako jen zkusil? Jestli to nakonec reaperům nějak ublíží, tak se tomu budu asi dost smát... :roll:
Obrázek
HNĚV POMINE, NENÁVIST V SRDCÍCH ZŮSTÁVÁ

Příspěvek 10.3.2012 14:15:43
St0rm Uživatelský avatar
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel

Příspěvky: 2366
Bydliště: Studénka
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
Pokud jsi nehrál předešlé hry, tak trpíš přesně tím, čeho jsem se bál u akčního módu trojky.
Kdokoliv, kdo hrál sérii, na takový mod ani nesáhne a pokud někdo hraje jenom trojku (neříkám, že ty hraješ na action, jenom stejný dopad), tak mu nebude dávat 50% příběhu smysl. Reapera jde zničit, v jedničce zničen, ve dvojce jsi na palubě zlikvidovaného v předešlé válce. I ve trojce rozkucháš několik z nich. Mají technologickou převahu a je jich kopec, to neznamená, že jsou nezničitelní. A ty flotily jsou čistě aby odvedly pozornost. Kdyby nezaměstnaly reapery na orbitě, tak výsadek a přesunutí crucible těžko vyjde.

Příspěvek 10.3.2012 14:34:15
Wanted Uživatelský avatar
Major
Major

Příspěvky: 1916
Bydliště: My jsme ku*** z Brna, my jsme všude doma!!
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Hrál jsem jen 2. Do 1 se asi nepustím, protože bych to asi nepřežil, jak se vše pomale načítá apod. :D . Sice netuším, co se dělo v 1, ale už jsem se do toho příběhu tak nějak dostal. Jen kvůli chybějícím DLC to moc smyslu nedává, ale to si doplňuju u kamaráda, který má dohrané vše (kromě 3)...
Obrázek
HNĚV POMINE, NENÁVIST V SRDCÍCH ZŮSTÁVÁ

Příspěvek 10.3.2012 14:43:10
Ray Uživatelský avatar
Second Lieutenant
Second Lieutenant

Příspěvky: 1139
Bydliště: Hranice, Olomouc
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
Ray:
Pravda. A jak se lišej od "lidí"? Aby to bylo "sexi" a nevypadalo to jak z kopírky, je lepší když to vypadá jako člověk a když to vypadá jako člověk, proč stát na minci a na všechny strany tvrdit, že je to robot?

Zkyborgizování populace do co nejlepších detailů (schopnost cítit, užívat si, rozmnožovat se, ochutnávat, silmulace emocí a chemických reakcí v mozku) by populaci dalo nesmrtelnost, nezávislost na potravě či vzduchu a pár dalších benefitů. S LIDMI by to ale udělalo skutečně hnusné věci včetně toho, že by nestárli (pokud by si nemohli čas od času vyměnit tělo za "větší a víc staře vypadající"), psychologové by měly problémy neumřít na přepracování a v případě, že by zůstala schopnost množit se, ale ztratila se biologická nutnost umírat stářím, by nastal gigantický populační boom. U lidí. Krogani, Salariáni, nebo Rachniové by na tom byli ještě MNOHEM hůř, ti by se doslova utopili ve svých mladých.

Jako nesyntetického nepřítele bych viděl asi Yaghy (druh shadow brokera). Mají civilizaci (možná i lehce vyspělou), ale nemají FTL, což by je ještě mohlo vynechat z probíhajícího cyklu a pokud bys jejich formu "politiky" dosadil v celogalaktickém diplomatickém měřitku, výsledkem by byl přístup, že nejsilnější si může dovolit všechno, včetně zotročení či pobití slabších. A za předpokladu že nebyli zasaženi a něják se k nim dostaly na planeu znalosti o FTL a stavbě relé, mohli by být do sta let velmi vážnou hrozbou zbytkům citadelových "rozvinutých" ras...

Je zjevné, že jakákoliv nevykradený dobrý koncept, by vyžadoval dobrého spisovatele, nebo alespoň dobrý základní materiál, ze kterého obšlehávat.

Jak se lišej od lidí? Uvažováním! Je velmi obtížné a skoro nemožné popsat ve story nějaký transcendentální svět; SG ho vyřešila jako kavárnu. Ale třeba NGE má taky world-changing event, po kterém jsou všichni lidi v jedné mysli (nebo tak něco) a funguje to. Připomíná to něco jako Konec dětství. Jasně, těžko by se s něčím takovým (povznesení) operovalo ve story. Ale nic není nemožné:
1) kyborgové jsou mnohem silnější/chytřejší, všichni umějí telepatii, ale mají stále mentalitu organiků = nic se nezměnilo, akorát lidi mají více hitpointů a máš nějaké nové bionické schopnosti (jako sdílení informací nebo hackování jiných). Tohle je celé to, jak si to představuju.
2) kyborgizace měla být něco jako povznesení, ale nějak se posrala a cílem hry bude ji dokončit.

Co se týče nestárnutí, šlo by vykrást elementy 4. řady Torchwoodu. Problém (absence) technologické singularity ve fikci pěkne shrnují některé kapitoly publikace Cylons in America, třeba The Cylon, The Singularity and The God, kde se mmj. mluví o tom, že Cyloni v BSG mají de facto next level v civilizaci, ale stejně jsou stále v kruzích motání se v previous levelu (lidské hledání boha), čili poinotu je, že autoři mohou nabídnout některé nové featury související s jejich tech-levelem, ale furt řešit věci blízké divákovi televize.
Ono se v ME stačí podívat na Gethy a to, co a jak produkují, popřípadě otevřít libovolný dobrý kyberpunk a máš kotel inspirace na post-singularitní společnost, která je ale furt podobná té naší - takže třeba v Neuromancerovi si lidi mohli dát implantát, který jim vypnul vnímání když byli v práci, čili jen "propujčili své tělo", a po návratu domů si zase zapnuli vnímájí = práci de facto prospali. Nějak takhle bych to v ME viděl, něco jako kříženec přístupu Gethů, ale s organickou mentalitou. Navíc by to lidi (a jiní) teprve začali v sobě objevovovat, takže Deus Ex: Human Revolution FTW!
A v neposlední řadě, všechny rasy galaxie by sice měly tyhle kyborgské schopnosti (a možná i Reapery ke své libovůli; možná bych se vsadil, že BioWare spíše použije elementy všech výher...), ale hlavní problém byl v tom, že Reapeři byli vyvinuti, protože AI vždycky zrušila organiky. Prostá výměna informací mezi AI a kyborgy by tomu mohla zamezit (nebo by se ukázalo, že Catalyst byl idiot a není rozdíl mezi tím, když spolu bojuje AI a organici nebo dvě různé AI). Další ME by mohl řešit právě problém tohodle soužití (AI není totéž, co kyborgové; i když možná byly zhybridizováni do polo-organického stavu i Gethové), nebo naopak to, na čem si ujíždí bůh - tvorbu nižších forem života. A ani la resistance story o boji proti lidem s ochočenými Reapery není nepravděpodobná; naopak by to příběhu dodalo pěknou pointu toho, jak se Šeprdovo vítězství obrátilo zase proti lidstvu....
Možností je mnoho. Podle mě to téma rozhodně stálo za další trilogii s Jokerovým vnukem :-)
Už mě ty fiktivní avatary tady serou iritují...

Příspěvek 10.3.2012 17:48:59
Ultramarinus Uživatelský avatar
Major
Major

Příspěvky: 1970
Bydliště: McRagee
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
St0rm:
To je celkem dobré rozložení "war assets".

Wanted:
Ve vesmíru není zas tak těžké v přesile flotilou "ustřílet" nějákého toho reapera. To o čem furt melou je celkový reaperský útok, který je i pozemní. Navíc tak jak to říkají oni, myslí konvenční taktiku (přiletět a střílet), ne konvenční zbraně - jiné ani nemají Musí prostě to co mají použít tak "nekonvenčně", aby superzbraň byla co nejblíž pozici sejmout celou invazi jednou ranou. Navíc, nemálo bitek (s cerberem a o citadelu) bylo stejně provedných "konvenčníma" silama...

Jinak přesně to, co psal přede mnou už Storm.

Ray:
Když jejich "já" (myšlenky, vzpomínky, náturu, mentalitu a všechno) zůstalo lidské a byli jenom zestrojováni, jak by se mohli uvažováním lišit od lidí? Teda pokud zase někde neztrácim niť ohledně fungování a dopadů té "kyborgizace".

Univerzální "telepatie" uvnitř i mezi druhy (nějákým strojovým způsobem, třeba jako Gethové) a možnost hackovat druhé, by v podstatě vylučovala nutnost nosit pistoli. Z akční RPG střílečky by vzešla RPG logická hra?

Ale ano, možností jak to protlačit je mnoho. Jak jsem ale už psal, nejsem si jistý, jestli se od vlastní franšízi dovolí se tak zásadně vzdálit potenciálním začátkem nové trilogie.
Epitaf textové hry Universe Oddyssey



Špičkový video/military/sci-fi bonbónek všem zájemcům

Příspěvek 10.3.2012 17:53:09
Wanted Uživatelský avatar
Major
Major

Příspěvky: 1916
Bydliště: My jsme ku*** z Brna, my jsme všude doma!!
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Z toho, co jsem již viděl, je ta naše flotila jako klacek a reapeři jsou samopal ;) :D
Obrázek
HNĚV POMINE, NENÁVIST V SRDCÍCH ZŮSTÁVÁ

Příspěvek 10.3.2012 17:59:56
Ray Uživatelský avatar
Second Lieutenant
Second Lieutenant

Příspěvky: 1139
Bydliště: Hranice, Olomouc
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
Ultra: Podle mě jsou ty konce takové nevysvětlené (včetně chybějícího epilogu á la Fallout) záměrně. Nevíme, jak hybridizace dopadla a jaké má následky.

Když jejich "já" (myšlenky, vzpomínky, náturu, mentalitu a všechno) zůstalo lidské a byli jenom zestrojováni, jak by se mohli uvažováním lišit od lidí? Teda pokud zase někde neztrácim niť ohledně fungování a dopadů té "kyborgizace".
Univerzální "telepatie" uvnitř i mezi druhy (nějákým strojovým způsobem, třeba jako Gethové) a možnost hackovat druhé, by v podstatě vylučovala nutnost nosit pistoli. Z akční RPG střílečky by vzešla RPG logická hra?

Jenže nikdo neříká, že to nejde counterovat. To je jako v ST: DS9: "Je skvělé, že máme supermoderní sofistikované skenery, jenže oni mají supermoderní sofistikované rušičky, takže stejně nakonec musíme vyslat patrolu pěchoty, aby hodila voko na enemy base." Nezapomínej navíc, že leckeré izolované rasy (minimálně asi potomci havarované Normandy) asi jsou stále organické. Vsadil bych se, že v budoucnu se v ME bude spíše řešit revoluce než invaze (a utlačovatelé mohou být jak organici vůči kyborgům, tak opačně).
Catalyst řekl něco v tom smyslu, že AI měly tendenci ničit své tvůrce (tropa většiny scifi, které to řeší) a proto vymyslel Reapery, aby ty organické rasy "zachovaly" dříve než to nastane (a Kvarianům to už dávno hrozilo). Jak z toho ven? Tím, že jsou si všichni "rovni". Vtip je v tom, že nemusí fungovat, protože on ani Catalystův geniální plán "vyhladíme organické rasy pomocí inteligentní strojů dříve, než si postaví vlastní inteligentní stroje, které je vyhladí" evidentně moc nefungoval (a sám to přiznal, čili to není jen demencí scénáristů).

Je to samozřejmě celý hodně spekulativní. Ale fakt je, že BioWare nemá důvod v ME nějak nepokračovat - řekli, že budou, ale bez Sheparda & je jasný, že o MMO nepůjde (protože Star Wars MMO). Další hra může být prequel, ale upřímně, kolik dobrých a hodnotných prequelů znáš? Napadá tě aspoň jeden? Mě ne.
(Star Wars se nepočítaj, ty byly součástí jednoho příběhu už od E4; v ME není před Reapery nic zajímavého, z čeho by se dal uplést děj. First Contact War je nudná jako neděje.)
A zároveň, díky eklektické/plagiátorské oblibě v jiných scifi je legitimní se ptát, co vykradou příště :-)

Wanted: Dej si proboha tohle - http://www.youtube.com/watch?v=wKIbuNajk6U Ano, Sovereigna sice porazili až poté, co Šeprd sundal Sarena, ale od té doby taky leckdo na loď namontoval reaperské dělo, čili konvenčně to asi zase nemusí být tak pekelné jako tehdy.
(that said, ME3 není strategie ani simulátor kosmického boje, tj. neřeší to pravidla vesmírného boje. Nečetl jsem kodex, ale vsadil bych se, že tam bude pár řádků o tom, jak si konvenčně lodě za ty tři roky polepšily)
Už mě ty fiktivní avatary tady serou iritují...

Příspěvek 10.3.2012 19:17:15
St0rm Uživatelský avatar
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel

Příspěvky: 2366
Bydliště: Studénka
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
Tak dokončeno podruhé. Tentokrát za vanguarda a pouze s brokovnicí a odlehčeným SMG-> biotic charge co tři vteřiny. Teď nějaké spoilery:
Toto je spoiler!!!:
Garrus a Tali to dali dohromady, Sheppy je(byl) s Liarou, Thane zemřel jako borec, k Zemi jsem šel s 6705vojáky (nemám multiplayer, takže readiness poze 50%), ale i tak to bylo více než poprvé a místo jednostranného masakru jsme jim dali pořádně pokouřit. Illusive man si neprostřelil hlavu jako při prvním pokusu (musel jsem ho odprásknout já) a teď znělku... dočkal jsem se třetí možnosti. Bylo mi proti srsti zničit při jednom i Gethy a Joker si to zasloužil, takže syntéza vpřed. Shepp při tom opět natáhne brka, ale minimálně Joker, EDI a Liara přežili. Vlna jako v předešlých koncích smazala relay a "přepsala" celou galaxii.
+Postřeh: Dědula co na konci vypráví, stojí na stejné planetě na které crash landnula Normandy a s mým koncem to klidně může byt Joker s malým EDIátkem.

Příspěvek 10.3.2012 20:55:08
Ultramarinus Uživatelský avatar
Major
Major

Příspěvky: 1970
Bydliště: McRagee
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Wanted:
Jo, přesně. Ale i klackem vykydlíš nepřítele se samopalem, když si na něj počkáš za rohem a ještě ve vhodnou chvíli odlákáš jeho pozornost druhým směrem, než zrovna stojíš a napřahuješ se na jeho hlavu. A deset tisíc opičáků s klacky klidně složí samopalníka s třicetiranným zásobníkem prostými počty. Při TAKOVÉ přesile by ho nejspíš vytloukli i čepicema. Při dostatečných počtech "méně vyspělých" se do určité míry vyrovnává taktická výhoda "vyspělejší technologie". Volně přeloženo, stovky včel klidně dostanou toho imaginárního samopalníka a ani nemusí být chytřejší, nebo nemusí mít superzbraň. Manévrování, možnost uškodit alespoň malinko a kupit poškození nepřítele až nad udržitelnou mez může slabším, ale početnějším nepřátelům pomoci porazit technologicky početnějšího protivníka. Proto je důležité ty počty zvyšovat, kde to jde.

Jak psal Ray, lodě už jsou trochu dál. Například jediný voluský drednought má HODNĚ děl Thanix. Dalo by se říct, že je to nejsilnější "velká" loď organiků v galaxii. Thanix (v podstatě STEJNÝ kvér jako reaperský paprsek) vyvinuli Turiani, takže bych se divil, kdyby JEJICH lodě žádné neměly. Aliance se k téhle technologii taky dostala, takže jí mohla použít ještě jinde než jenom při znovuskládání Normandie. Atakdále.

Ray:
To by dávalo smysl. Určitý závoj záhadnosti napomáhá dojmu ze hry a zároveň nechává dostatečný prostor pro případné vypravěčské kličky budoucích příběhů.

Za sto let nebude "civilizace" vzniklá z potomků posádky fregaty tak silná a rozšířená, aby dokázala vyprodukovat nějákého šampiona a poslat ho ke hvězdám svépomocí. Ale to záleží na míře poškození Normandie a na planetě kam to položili. Další organici co přežili, budou rasy, které ještě nejsou "dost vyvinuté", aby je reapeři kosili. Na druhou stranu by museli mít opravdu dobrý důvod, aby se za století dostali až do vesmíru...

Jeho plán fungoval miliony let až "doteď"...

V ME vesmíru je docela povedený příběh Andersona, prvního kandidáta na spektru (obsah knížky). Taky boj Protheanů by mohl být zajímavý, ačkoliv to bych viděl spíš jenom v nějákém "flashbackovém" DLCčku, než jako náplň čtyřky. Kroganské a rachnijské války mohly být taky docela povedné, ale tam bys nejspíš nešel za člověka, ledaže by našel protheanský artefakt, kterým si s nějákým ufonem prohodí na dálku těla a vzpomínky, takže by mohl "bojovat za galaxii" a zároveň za sebe, aby se dostal do svého těla a domů. Čert ví.

St0rm:
Myslím, že výbuch relé nezničí celou soustavu, ale že ti batariáni měli prostě smůlu a jejich planeta byla "příliš blízko", aby dokázala ustát výbuch.

To zní jako dost povedený konec.

Joker bývá takový pokřivený a pajdá, protože má tu nemoc co se při ní snadno lámou kosti. Myslím, že ten děda na něj stál trochu moc zpříma. A Edi je velmi pravděpodbně neschopná zplodit "klasicky" dítě, leda by si půjčili od nějáké členky posádky vajíčko a Edi ho "odnosila"... :D
Epitaf textové hry Universe Oddyssey



Špičkový video/military/sci-fi bonbónek všem zájemcům

Příspěvek 10.3.2012 21:07:28
Ray Uživatelský avatar
Second Lieutenant
Second Lieutenant

Příspěvky: 1139
Bydliště: Hranice, Olomouc
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
Za sto let nebude "civilizace" vzniklá z potomků posádky fregaty tak silná a rozšířená, aby dokázala vyprodukovat nějákého šampiona a poslat ho ke hvězdám svépomocí. Ale to záleží na míře poškození Normandie a na planetě kam to položili. Další organici co přežili, budou rasy, které ještě nejsou "dost vyvinuté", aby je reapeři kosili. Na druhou stranu by museli mít opravdu dobrý důvod, aby se za století dostali až do vesmíru...

To je hodně spekulativní, protože nevíme, kde a jak havarovali. Klidně mohli sto let loď nebo shuttle (ten FTL přece taky umí) opravovat, není to zase tak absurdní idea. Nebo se pro ně prostě někdo staví a kluk s nima prostě odletí (což by paradoxně bylo to, čím se ME odlišoval, nebyla to story o chlapci z vesnice, co jde do světa). Nebo naopak ty budeš alianční voják, co má za úkol havarovanou SR2 najít :-) Možností jsou spousty, nemá smysl je všechny řešit; jen tím vypichuju, že konec jsou vrata dokořán na pokračování.

Jeho plán fungoval miliony let až "doteď"...

No a co se teď změnilo? Nic, jenom jsme měli trochu více štěstí na cool hrdinu (co umí ukládat pozice). Zastavit to např. mohli už Protheani kdyby měli více času. Ten klučíkův plán se mohl posrat milionkrát předtím, ergo to byl fail od začátku; je fuck, jestli by přiznal, že jeho "řešení" už nefachá, protože Crucible postavila éře osminohých ještěrek nebo Aliance. Hlavně mu Shepard evidentně poprvé za celou historii vysvětluje, že vyvraždit organiky není moc cool způsob jejich "zachovávání".

V ME vesmíru je docela povedený příběh Andersona, prvního kandidáta na spektru (obsah knížky). Taky boj Protheanů by mohl být zajímavý, ačkoliv to bych viděl spíš jenom v nějákém "flashbackovém" DLCčku, než jako náplň čtyřky. Kroganské a rachnijské války mohly být taky docela povedné, ale tam bys nejspíš nešel za člověka, ledaže by našel protheanský artefakt, kterým si s nějákým ufonem prohodí na dálku těla a vzpomínky, takže by mohl "bojovat za galaxii" a zároveň za sebe, aby se dostal do svého těla a domů. Čert ví.

Já neříkám, že tam není žádná historie, ale že je nezajímavá. Po "osudu celé galaxie" budou lidi vážně ujíždět na Andersonovi a tom, jak se nestal Spectrou? Nebo na Rachni? Prequely prostě nemají moc úspěšnost; DLC módy (á la ODST z Halo) nebo knihy prosím, ale hra jako ME stojí hafo chechtáků a je hrubě nepravděpodobně, že by byla komorní. Leda Protheani by přicházeli v úvahu, ale
1) nejsou to lidi a jak víme, masový konzument by měl problém se s nima identifikovat
2) de facto by šlo jen o stejnou linku jako ME1+2+3 akorát s tím, že známe konec
Ergo znovu budoucnost. Lidi se sice rádi kouknout do minulosti, ale stejně mají raději pokračování, zachovává to klasický přístup k vyprávění příběhu A>B>C.

EDIT: jenom mě tak napadá, že by se mi moc líbilo DLC, které somehow propojuje ME1 s ME3, takže pokud v ME1 na konci failneš, začne hra čerpat obsah z trojky a udělá invazi tak jako tak. Sice je to poněkud retcon a asi by si to žádalo pol roku práce, ale něco takového by bylo geniální :-D
Už mě ty fiktivní avatary tady serou iritují...

Příspěvek 10.3.2012 21:26:48
St0rm Uživatelský avatar
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel

Příspěvky: 2366
Bydliště: Studénka
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
No Marinusi ta vlna neudělá jen z lidí polostroje, ale i ze strojů pololidi. Dokonce i stromy v sobě měly fotocitlivé obvody. EDI a Joker byli v mém finále stejní, takže vsadím boty, že udělají dětíčko jak nic :)

Příspěvek 11.3.2012 03:05:17
Ultramarinus Uživatelský avatar
Major
Major

Příspěvky: 1970
Bydliště: McRagee
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Ray
Rozhodně, na druhou stranu, co jiného než spekulace máme? Co jsem viděl, tak havarovali na nějákou planetu s džunglí (což může být při troše představivosti klidně i Země, kterou mohli chtít v FTL jenom obletět kvůli krytu před vlnou, nebo Eden prime, nebo jaýkoliv neznámý zapadákov s džunglí) a na břicho. Pokud by na té planetě byl (dostatečně inteligentní) život, záleželo by na tom, jestli tam bylo relé (a je tím pádem "zrobotizovaný", nebo ne a je ještě organický). Při tom, jak je zasáhla vlna, tak jim to oddělilo zadní část trysek a možná i malou část trupu, takže oprava bude zajímavá (jsou potřeba speciální materiály, přesná práce, nejde jenom o nějáké svařování výztuhových žeber omni-toolem co předváděli po útoku na kolektory). Co se shuttlu týká, poloha na břiše vylučuje možnost jeho odletu z břišních dveří hangáru, takže by museli prořezat celý trup Normandie (všechna patra) od hangáru až ke hřbetu, aby se dostal ven (pokud není taky na cucky). Otázka je, jestli půjde omnitoolem prořezat upgradovaný hlavní hřbetní pancíř, když dokázal bez větších problémů odolávat paprskometům kolektorských okulusů, protože je dělaný tak, aby rozváděl pijímanou energii na celou plochu a nedal se snadno "řezat".

Aliance sice nebyla "farma", ale i tak byla proti zbytku galaxie "tak trochu nevýznamná a zaostalá", když Sheppard vyrazil.

Pokud byly zničeny relé a Normandie je v nějákém zapadákově, bez rozumného FTL, nahrazujícího funkci relé se k ní nikdo jentak nedostane. Ale to by nebyl problém, vyřešili by to nějákým technoblábolem, nebo novým motorem.

Pravda, chyba v systému sklizní bylo to, že nevymazali dokonale všechny stopy po předcházejících civilizacích a ty pak mohly získat plány předchozích, poupravit je samy, zkusit postavit superzbraň a umřít když to nestihly.

Rachnijské války, kdy byli rachniové evidentně ovládání reapery aby útočili na ostatní (temný mrak umlčující písně ostatních, děti bez písní zešílely a vraždily) mohly být VELMI zajímavé - obzvlášť ta část, o které nic nevíme (jakto, že byli rachniové ovládnuti mimo cyklus? Nedělo se tam něco, o čem se citadeloví hystorikové nedozvěděli?)

Prequel bych viděl spíš asi taky jako DLCčko, než jako plný další díl.

Jakože když v ME1 nezastavíš invazi reaperů, rovnou se ti otevře ME3 s polovinou možných dosažitelných asetů? Asi by to bylo maso, ale nevěřím, že by to rozdejchali něják snadno. To by byly Fish files (nebo filets?) s kvérem a za úspěšné dokončení by mohli vývojáři bez obav nabídnout cestu na havaj, protože by to do konce dohrálo opravdu malé procento lidí...

St0rm:
To je dobré vědět, já tuhle část neviděl. Na druhou stranu, podle vzhledu člověk prd pozná, jestli jsou geneticky kompatibilní (šimpanz a člověk si taky mohou "užít" :shock: , ale potomka nezplodí) a plodní. A nebo si ho sestrojí.
Epitaf textové hry Universe Oddyssey



Špičkový video/military/sci-fi bonbónek všem zájemcům

Příspěvek 11.3.2012 04:03:53
Ray Uživatelský avatar
Second Lieutenant
Second Lieutenant

Příspěvky: 1139
Bydliště: Hranice, Olomouc
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
Relé tam asi bylo, jak jinak by se tam dostali? Ale znovu - absence vysvětlování znamená, že bude mít BioWare méně práce s pokračováním. Mohou říct, že Normandy odlétala v lokální hvězdokupě pryč pět minut po aktivaci stejně jako že ji to v tom videu zasáhlo měsíc po Shepardově smrti...

Aliance hlavně na konci ME3 má nad sebou kolekci "nejlepších z nejlepších" ze všech ras galaxie od Kroganů po Salariany, takže IMO bude v příštím future díle novou Citadelou/Coruscantem. Teď, zvláště s mnoha levnými pozemky, to bude hotový Babylón.

Pravda, chyba v systému sklizní bylo to, že nevymazali dokonale všechny stopy po předcházejících civilizacích a ty pak mohly získat plány předchozích, poupravit je samy, zkusit postavit superzbraň a umřít když to nestihly.

Problém v systému cyklů byl hlavně ten, že šlo o jatka. Kdyby Reapeři přiletěli a řekli "když vás rozpustíme, budete s námi povznesení" (Legion potvrdil, že Reapeři se sestávají z MNOHA vědomí individuí ras), tak by řada nejen-hippies odešla s nimi (a řada dalších lidí, když by navazující alternativou bylo zničení) a kdyby se nějací bránili, byli by de facto "proti pokroku" a sehnali by DALEKO menší podporu než v případě "invaze vraždících nezničitelných robotů". Namísto toho catalyst udělal systém, kdy nemluvící Reapeři (IMO snaha o vyvození strachu je důvod ne-dialogů s Harbingerem v ME3) polovinu populace vyhladili během procesu a spíše než jako andělé tak vypadali jako cthulhu... Proto se taky organici (u)bránili. Je to buď plothole nebo demence catalystu, podle toho, jak to vnímáš (osobně nemám problém to brát jako chybu catalystu jako necítící AI; catalyst to pěkně doplňuje, protože v ME1 jsme nevěděli, proč to reapeři dělají, v ME2 už ano, ale stále chybělo to, jak vlastně vznikli).

Rachnijské války, kdy byli rachniové evidentně ovládání reapery aby útočili na ostatní (temný mrak umlčující písně ostatních, děti bez písní zešílely a vraždily) mohly být VELMI zajímavé - obzvlášť ta část, o které nic nevíme (jakto, že byli rachniové ovládnuti mimo cyklus? Nedělo se tam něco, o čem se citadeloví hystorikové nedozvěděli?)

Má to stejný problém jako Protheanský prequel - nejsou tam lidi.
Rachni byli počátkem cyklu, spekulovalo se o tom někde v ME1. Jenom to Sovereignovi asi nevyšlo a soustředil se na jiné holubičky i indoktrinaci.
Btw. jeho úhel pohledu pěkně sesumírovali v nějaké teorii na TV Tropes (to jsem jediný Čech, co to čte?), kde v podstatě řekli, že Sovereign se vlastně několik dlouhých staletí pokoušel získat sílu k útoku na Citadelu (protože ji sabotovali Protheani jako gate rellay), ale furt se mu to nedařilo. Navíc neměl rád gethy a v ME1 byl tak spíše už zoufalý než že by šlo o nějaký bravůrní plán. Skutečnost, že ho šlo zničit i bez Sheparda, mimochodem podporuje to, že za sebou v Citadele zavřel...

Co se prequelů týče. Samozřejmě, s dobrým scénářem jde všechno. Problém je, že ten většinou chybí a prequely jenom parazitují na jiné, zajímavější látce.

Jakože když v ME1 nezastavíš invazi reaperů, rovnou se ti otevře ME3 s polovinou možných dosažitelných asetů? Asi by to bylo maso, ale nevěřím, že by to rozdejchali něják snadno. To by byly Fish files (nebo filets?) s kvérem a za úspěšné dokončení by mohli vývojáři bez obav nabídnout cestu na havaj, protože by to do konce dohrálo opravdu malé procento lidí...

Bylo by to BRUTÁLNÍ :lol: Ale IMO raději tohle než dvě tři DLC mise...
Jako asi nebudou hráčům ME1 zadara dávat polovinu ME3, ale třeba v nějaké trilogické GOTY (nebo GOTD, jako decade) edici by to tam nějak narvat mohli.
Už mě ty fiktivní avatary tady serou iritují...

Příspěvek 11.3.2012 08:13:39
Ultramarinus Uživatelský avatar
Major
Major

Příspěvky: 1970
Bydliště: McRagee
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
FTL v mass effectu má 2 způsoby pohybu - rychlejší přez relé a (lehce) "nadsvětelný", o který se starají jenom motory. Tak se cestuje mezi soustavama ve kterých relé není. Nejsem si jistý, že by je vlna dokázala dohánět, když by letěli vystřelení prostřednictvím relé. Ta cesta totiž prostřednictvím relé trvá kraťoučkou chvíli a nebylo by moc času pro vlnu, aby je doháněla.

Je otázka, jestli je relé nutné ke "zpomalení", nebo jestli když tě z případného spojení vytlačí vlna, dokáže tvrdá loď "zpomalit" sama, aniž by jí to rozflákalo.

Jo, to máš pravdu. Je otázka kolik z těch "nejlepších" přežilo, ale třeba na Marsu... No, to ale znamená, že Země bude brzo plná Kroganů, Salarianů a Rachniů (pokud se ti dělníci dokáží taky rozmnožovat bez královny, nebo se na ní změnit). A Mars nejspíš vyvázl nepoškozený a plný inženýrů a vědců.

Nejsem si jistý, jestli by ten bolestivý proces pseudoumírání v rozpouštěcím tanku, bylo ochotno podstoupit mnoho jedinců, ať by byli přesvědčeni o "nadřazenosti" daného povznesení nad jejich normálním stavem, jak by chtlěli. "Diskutabilní pokrok za každou cenu, nebo smrt" není tak snadné rozhodování a hodně lidí zkusí třetí možnost - boj. Například hluboce věřící lidé by s tím nesouhlasili a těch je na planetě bratru pár miliard, počítaje i mohamedány a židovské věřící. Navíc kdyby každá rasa postavila AI a ta jí zničila, proč neřešit problém tak, že budu na okraji galaxie hlídat situace ala gethové a pak vyklepnu ty AI, místo toho, abych šel po organicích? Pokud je syntéza jediným rozumným darvinistickým krokem, proč nenechat každou rasu aby si k ní došla vlastním tempem, nebo se téměř zničila tvorbou rebelující AI a až pak zachránit zbytky?

Reapery bych jako anděly nikdy nepopsal. Ne kvůli strašidelnosti, ale kvůli tomu, že když sestoupí anděl povznáší duchovně a tělo si můžu nechat svý.

Třeba zavřel proto, že citadela "jim všem káže" a nechtěl, aby byla zevnitř víc zničená? Nebo že když se z lodi stane statickej cíl (přichycením na trn), tak je poměrně zranitelná i se superštíty a superpaprskomety? Mimochodem docela se divím, že se za těch milion let nenašla nějáká paranoidní vyspělá rasa, která by na citadele nainstalovala gigantickou sebedestrukční bombu čistě pro jistotu a pak jí nestiskla, když přiletěli reapeři.

Hm, tak například prequel, kde někdo ze starších citadelových ras najde lidi a pár si jich odveze na experimenty či do otroctví, by byl povedený začátek prequelu z doby Rachniů a zároveň určité řešení "nedostatku lidí". Co se buchet týká, asarijské a kvarianské zadky a prsa vypadají stejně jako lidské, takže tam to není zas tak zlé...

Tak oni by tuhle možnost například mohli udělat jako svého druhu DLC pro ME3. Že bys "dostal" jedničku zadara (po těch letech by stejně měla na trhu cenu maximálně tak toho DLCčka) a mohl si zkusit brutus mod.

Mimochodem, ačkoliv jsi mě přesvědčil, že syntéza je asi nejlepší verze celogalaktického zakončení (není třeba ničit gethy), tak pro posádku (včetně Shepparda, který v této verzi přežil) je docela příjemná tahle verze:
http://www.youtube.com/watch?v=6AdWqlsQjWo

Nebýt té konverzace s dítětem, byla by i dost velká možnost, že všechna tři zakončení jsou výsledkem halucinací umírajícího shepparda, kterého líznul reaperský paprsek a teď halucinuje na zemi u výtahového světýlka.

Potkal jsem povedenou verzi zakončení gethsko/qarianského problému (všichni až na Legiona žijí):
http://www.youtube.com/watch?v=wVR1g9KX ... re=related

Opravdu zajímavé video z "From Ashes", seznámení s protheanem...:
http://www.youtube.com/watch?v=2BxI37xhVQQ
Ty jeho kecy na dnešní rasy, když si ho vygoglíte na youtube (mass effect 3 Javik), nebo když to přímo hrajete jsou pro fandu vesmíru ME k popukání.
Epitaf textové hry Universe Oddyssey



Špičkový video/military/sci-fi bonbónek všem zájemcům

Příspěvek 11.3.2012 12:49:58
Wanted Uživatelský avatar
Major
Major

Příspěvky: 1916
Bydliště: My jsme ku*** z Brna, my jsme všude doma!!
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
St0rm píše:
Tak dokončeno podruhé. Tentokrát za vanguarda a pouze s brokovnicí a odlehčeným SMG-> biotic charge co tři vteřiny.


Moc dobře nechápu, proč hraješ s brokárnou i se samopalem :D . Stačí puška a rázem máš charge za 2 vteřiny, možná dřív :D . Nova se navíc ani moc nenabíjí, takže je to hned jiná...

Ray: jistě si své lodě poladili, aby byly silnější. Nicméně, jak jsem již několikrát psal, to nejlepší z vesmírných udělátek, co kdo měl, bylo okamžitě zničeno. Ty už jen skládáš dohromady kusy sranců. Javik to hodnotí mnohdy docela dobře. Neustálé opovržení a výsměch naší "skvělé" technice :D

Btw, jak si tu čtu ty spoilery, hlavně od Storma apod. Tak se začínám čím dál víc bát konce té hry, neboť se obávám toho, co za kravinu z toho nakonec bude...
Obrázek
HNĚV POMINE, NENÁVIST V SRDCÍCH ZŮSTÁVÁ

Příspěvek 11.3.2012 13:49:38
Daedalos304 Uživatelský avatar
Major General
Major General

Příspěvky: 3867
Bydliště: Boskovice
Pohlaví: Muž
Odpovědět s citací
 
no ta já to dohrál zhruba před deseti minutama a ten konec mě jako lidumila a věčného "happyendaře" zklamal :( doufal, jem, že mi nabídnou něco lepčího, než zničení, nebo kontrolu, s tím že umřu a "moji lásku Ash bude opracovávat Joker s Javikem" :D, ale co už....jinak kdybych měl hodnotit tak rozhodně 9,5 z 10 :) za mě obrovská spokojenost

Odeslat nové téma Odpovědět na téma
PředchozíDalší

Zpět na Hry

cron