Pro pokec, nebo vaše dotazy jsem vytvořila na Discordu skupinu, přidat se můžete zde: https://discord.gg/WUTta3Dqmz

Obsah fóra Kecárna Hry Mass effect 3

Mass effect 3

počítačové, konzolové, deskové a další hry

Odeslat nové téma Odpovědět na téma
Příspěvek 09.3.2012 19:47:55
Werostir Uživatelský avatar
Airman First Class
Airman First Class

Příspěvky: 106
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
jak jednoduché jest získat i krogany i salariany :D
Toto je spoiler!!!:
Mordin can be saved during the mission if Wrex isn't alive, Maelon's data was not saved, leading to Eve dying, and the genophage cure is sabotaged. If Mordin is saved, and the genophage cure as a result sabotaged, the salarians will offer their support, as well as krogan support under Wreav, as they will not know of the sabotage, and Mordin helping out.


edit:
Toto je spoiler!!!:
taky bych byl asi nakonec pro syntézu, zničením reaperů bych zničil i gethy, a ty sem si s Legionem nějak oblíbil, ovládnutím reaperů bych se stal "cerberem" a syntéza mi něpřišla zas tak tvrdá, Joker vypadal furt jako člověk, EDI jako robot...
Tak... ja ho zabiju, to je magor.. naprostej Idiot..
- Zelenka

Obrázek

Příspěvek 09.3.2012 23:10:21
Wanted Uživatelský avatar
Major
Major

Příspěvky: 1916
Bydliště: My jsme ku*** z Brna, my jsme všude doma!!
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Ultramarinus: Bohužel Ariu jsem úplně prošvihnul (tady to vykecávání atd., to mě prostě nebaví, jenom s Javikem jo :D ). Snad tam ještě bude, abych to mohl nabrat. Mám již 2500 bodů a některé rasy před sebou, tak doufám a věřím, že se dočkám lepšího konce než že mě totálně vydrtí. Ale jak se vidím na bojišti, asi bych si to dal celý sám :D . Co se týče salarianské velvyslankyně. Přesně tohle se mi stalo taky. Zneviditelnila se a dostal ji. Nakonec Udina (tuším) odpráskl Ashley. Takže mám po ptákách :D :D . ME 1 nemám, 2 jsem zatím nedohrál tak, abych mohl dobře importovat (stejně asi přijdu o Mirandu).
Obrázek
HNĚV POMINE, NENÁVIST V SRDCÍCH ZŮSTÁVÁ

Příspěvek 09.3.2012 23:48:07
Ultramarinus Uživatelský avatar
Major
Major

Příspěvky: 1970
Bydliště: McRagee
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Ray:
Asi ano, on se případný "oslí můstek" hodí i v případě, když v nejbližší době firma nic dělat nebude (ala HALO).

Nejsem si jistý, jesti by "robotizace" udržela barevnost a pestrost ras citadely. Z většiny ukázek robotizace v reaperském stylu jsem měl právě ten pocit ala borgové. I kdyby měli vlastní vůli, pořád by vypadali hnusně a šedě (což by u všech ras z citadelového vesmíru bylo nepříjemné - už například u asarijek, nebo u hanarů a samozřejmě lidí - hlavní hrdina plecháč? Nevěřím, že by biowaři vyrazili riskovat až tak daleko od mainstreemu se zavedenou značkou). Ale jako logika dané myšlenky je dost dobrá a ŠEL by z toho rozhodně vyplodit špičkový příběh.

FTL (nějáká nová verze,) tak pomalé být nemusí - transporty skrz relé nebyly. A přinejhorším by to šlo vyřešit tak, že se někdo začne rozlézat a pošle co nejrychlejší lodě poháněné JEJICH FTL motory založenými na mass effectu, aby ve významnějších soustavách píchli nová relátka. Když dokázali "minirelé" postavit protheani, nevidím důvod proč by se to nemohlo povést nějákému vědečtějšímu druhu citadelového vesmíru.

Werostir:
Jasňačka, bodnout je do zad šikovně, aby to nepoznali. Já myslel spíš verzi, kdy by byl genofág vyléčený, a Salariané se přidali. Krogani jsou sice poměrně nebezpečná rasa, ale v jejich chcípajících číslech (stovky tisíc posledních kusů) slíbili účast na celogalaktické válce výměnou za šanci se množit. Bez té šance prostě v té válce POMŘOU. Nebo jich pomře dost na to, aby ty jejich zbylé počty nezvládaly doplňovat vymodlenými novorozenci (genofág nesterilizuje komplet, množení je stále možné ale s mnohem menším procetnem pravděpodobnosti úspěchu a početí) a pochcípali, proklínaje lidstvo a Šepárda zvlášť.

Wanted:
To může být ten problém. Bez tréningu v tom vykecávání ohledně nedůležitých kravin (ačkoliv početná pirátsko/žoldnéřská flotila okrajových soustav a armáda hrdlořezů zas tak nedůležité nejsou) pak nejseš "natrénovaný", když dojde na důležité kecání... Taky pomoc od Volusů (ti malí kulatí obchodníci, kteří nabídnou pomoc se stavbou superzbraně), nebo záchrana Hanarů před zrádcem + odevzdání speciálního medigelu získaného z laboratoře Cerberu a získání drellských zabijáckých specialistů a hanarské flotily, mohou taky trochu rozčeřit vody, ačkoliv si nejsem jistý, jak brzo jde TYHLE úkoly plnit...

Udinu jde odprásknout. Ashly na tebe vystartuje protože brání koncil. Sheppard jí ukecává, že už není s Cerberem, Udina poodstoupí k terminálu a něco kecá a nabídne se renegádská akce. Jejím výsledkem je mrtvý Udina a živá Ashley. Miranda je na tom v ME3 podobně jako Mordin. Nejsem si jistý jestli může přežít, ale jsem si jistý, že minimálně v jednom výsledku dostane takovej nářez, že zemře. Něco ohledně té její divné "rodiny".
Epitaf textové hry Universe Oddyssey



Špičkový video/military/sci-fi bonbónek všem zájemcům

Příspěvek 09.3.2012 23:56:32
Wanted Uživatelský avatar
Major
Major

Příspěvky: 1916
Bydliště: My jsme ku*** z Brna, my jsme všude doma!!
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Právě, já těch bodů mám tak málo, že se nevykecám paragon/renegade skoro nikde. Miranda je mi celkem u zadku, když to tak vezmu, tak až na pár jedinců, jsou mi všichni u zadku, včetně posádky mé lodi, kterou nenávidím (tu posádku). Dejde mi Normandy, Garuse a někoho k nám a to mi prostě stačí a poradím si se vším!

A co se týče toho trénování "diplomatických" keců? Na to já kašlu. Chceš se přidat proti nepříteli, kterej tě dřív nebo později vyhladí? Ano, super, přemůžeme je, pak si můžeš jít svou cestou. Ne, tak si na*er, stejně chcípneš...

Stejně je to pošahaný. Sice jsem to ještě nedohrál, nevím, jak se to bude vyvíjet a jak to skončí. Nicméně Prothenská rasa, proti které je celý náš vesmír úplný ho*no (z úst Javika), si proti Reaperům ani nem*dla. Skoro na začátku hry je první vesmírná bitva, kde bojuje nejsilnější a nejlepší flotila vesmíru u jedné planety, ihned je rozdrcena. Reapeři už mají obsazený 3/4 galaxie. A já verbuju tu největší verbeš vesmíru (včetně sám sebe), abych Reapery porazil. Do toho stavím hvězdu smrti, která je má zničit. Proč to teda verbuju, když to nemůžu takhle nikdy porazit? A jak to teda porazím? Snad se to dozvím, ale bojím se toho, že to dopadne jak některý díly SG :D . Prosím nechci vědět, jak to dopadne :P
Obrázek
HNĚV POMINE, NENÁVIST V SRDCÍCH ZŮSTÁVÁ

Příspěvek 10.3.2012 01:49:58
Ray Uživatelský avatar
Second Lieutenant
Second Lieutenant

Příspěvky: 1139
Bydliště: Hranice, Olomouc
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
Ultra: já nepopírám, že kdyby všichni vypadali tak hnusně, jako jistý důležitý pán, co hrál ve filmu o Vietnamu, na úplném konci, tak by to asi nebylo úplně košér. Nicméně známe scifi, ve kterých vystupují sexy roboti...
[img][./images/thumbs/threesixeight_1331340594.jpg]http://www.criticalgamers.com/pictures/ThreeSixEight.jpg[/img]

Je fakt, že BioWare má dlouhou historii ve lepení různých klišé a ME je naprostá pastiche všech známých scifi (viz *boing, chvilka pro sebereklamu*). Takže by asi byl trochu problém z jejich strany přijít s něčím jako originální story ve světě kyborgů - to nezvládly jiné seriály a většinou se spíše snažily se tomu kreativně vyhnout (kyborgové jsou zlí, kyborgové nás přinutili se technologicky stáhnout, AI jsme vyhladili). Nemám moc vhled do literatury, ale vsadil bych se, že někdo to zvládl popsat dobře, a právě toho někoho by BioWare mohl vykrást v budoucnu :-) Úplně by stačilo, kdyby si najali nějakého schopného scénáristu jako JMS nebo RDM a ten by IMO přišel s tím, jak inteligentně vybruslit z kteréhokoliv konce. Navíc mají minimálně těch sto let na nápravu (ano, rellays může postavit někdo znovu). Ale čekal bych, že se další ME hra nebude točit kolem konfliktu strojů s organiky, už jen proto, že ME to podle mě využila do mrtě...
Už mě ty fiktivní avatary tady serou iritují...

Příspěvek 10.3.2012 08:13:58
DAVE! Uživatelský avatar
Captain
Captain

Příspěvky: 1676
Bydliště: Normandy SR-2
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
Toto je spoiler!!!:
Nevím jak ostatní, ale mě se konce líbí. Na své první dohrání jsem dal destroy ending, ale díky malému EMS to dopadlo strašně, tak si to dám znovu s pořádným EMS, aby shepardka přežila. Za nejzajímavější považuji synthesis. Zajímavý nápad přeměnit všechny v kyborgy a tím pádem zrušit cykly. No a Control je typický haleluja ending. Zatím to co mě zklamalo byla nepřítomnost Harbringera a jeho keců, ty se mi líbily. A taky, že po zasažení paprsku zůstavají na zemi squadmati i ti co byli romancoidní se posléze potom objevují někde na normandy, ale tohle bych spíš svedl na chybu testerů, kteří si toho nevšimli. Ono většinou lidi na ty konce nadávají protože jenom u jednoho je možnost, že shepardka přežije a není tam perfektní konec s tím, že shepardka aktivuje cruicible, zlikviduje na jednu ránu všechny reapery, slavnostně napochoduje z kouře, obejme se s Liarou a secret ending bude o tom, jak stará shepardka povídá modrým dětičkám svůj příběh.
Obrázek

Příspěvek 10.3.2012 08:54:31
St0rm Uživatelský avatar
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel

Příspěvky: 2366
Bydliště: Studénka
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
Tak kamarád taky dohrál a má konec, o kterém jsem vážně ještě neslyšel...
Toto je spoiler!!!:
Dal destroy a na konci, když je Normandy zasažena tou ošklivou vlnou, vystoupí z lodi Jeff, Garrus a jeho Sheppard, živ a zdráv.
Ani jeden nechápeme, co se stalo :D

Příspěvek 10.3.2012 10:23:34
Ultramarinus Uživatelský avatar
Major
Major

Příspěvky: 1970
Bydliště: McRagee
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Wanted:
Jasně, chápu tvůj přístup. Bohužel to ale (nejenom v RPG hře) funguje tak, že ti kteří staví, sbubnovávají a jdou proti konvencím musí lézt do zadku všem ostatním hodně hluboko. V ME3 se to ještě rozšiřuje o fakt, že když v tom análním alpinismu nenatrénuješ s nickovitejma uskupeníma okolo, hlavním hráčům pak ten JEJICH komín neprotáhneš tak jak chcou a oni ti dají míň než chceš ty. Tenhle koncept není jenom ve hře, tak funguje lobování v podstatě všude. Jenom by v reálu nejspíš ještě chtěli ti konkrétní politici nějáký úplatek.

Superzbraň je good, ale potřebuje flotilu, která bude okolo ní prostě kvůli ochraně a posílení celkového útoku. Nejlepší způsob jak použít superzbraň je nakousnout nepřítele na maximum konvenčníma zbraněma a když je na tom nejhůř jak ho dokážeš dotlačit, tak mu tam prdnout pár paprsků hvězdou smrti, aby se dostal ještě MNOHEM níž.

Ray:
Pravda. A jak se lišej od "lidí"? Aby to bylo "sexi" a nevypadalo to jak z kopírky, je lepší když to vypadá jako člověk a když to vypadá jako člověk, proč stát na minci a na všechny strany tvrdit, že je to robot?

Zkyborgizování populace do co nejlepších detailů (schopnost cítit, užívat si, rozmnožovat se, ochutnávat, silmulace emocí a chemických reakcí v mozku) by populaci dalo nesmrtelnost, nezávislost na potravě či vzduchu a pár dalších benefitů. S LIDMI by to ale udělalo skutečně hnusné věci včetně toho, že by nestárli (pokud by si nemohli čas od času vyměnit tělo za "větší a víc staře vypadající"), psychologové by měly problémy neumřít na přepracování a v případě, že by zůstala schopnost množit se, ale ztratila se biologická nutnost umírat stářím, by nastal gigantický populační boom. U lidí. Krogani, Salariáni, nebo Rachniové by na tom byli ještě MNOHEM hůř, ti by se doslova utopili ve svých mladých.

Jako nesyntetického nepřítele bych viděl asi Yaghy (druh shadow brokera). Mají civilizaci (možná i lehce vyspělou), ale nemají FTL, což by je ještě mohlo vynechat z probíhajícího cyklu a pokud bys jejich formu "politiky" dosadil v celogalaktickém diplomatickém měřitku, výsledkem by byl přístup, že nejsilnější si může dovolit všechno, včetně zotročení či pobití slabších. A za předpokladu že nebyli zasaženi a něják se k nim dostaly na planeu znalosti o FTL a stavbě relé, mohli by být do sta let velmi vážnou hrozbou zbytkům citadelových "rozvinutých" ras...

Je zjevné, že jakákoliv nevykradený dobrý koncept, by vyžadoval dobrého spisovatele, nebo alespoň dobrý základní materiál, ze kterého obšlehávat.

DAVE!:
Někteří lidé tíhnou k ultimátním happyendům. Já sice ne tak fanaticky, ale taky se mi líbí víc české pohádky, než noční můry bratří Grimmů za pohádky vydávané, končící často smrtí hlavního hrdiny. U filmů je to jak u kterých a u her preferuji pocit vlastní výrhy tak dobře a vysoko, jak to jde.

St0rm:
Měl větší připravenost, asi. Podle mého dělal dost "vedlejších" misí. A nejspíš taky měl dobré startovní podmínky.

Kupodivu když jsi ME1 skončil jako renegát a nechal koncil umřít, máš o 30% silnější VŠECHNY alianční flotily (což je už docela dost bodů). Symbolizuje to ztráty proti gethům, které flotila od té doby nestihla doplnit novýma loděma.

Když ME2 skončíš jako renegát, při útoku na Cerberusskou laboratoř ukořistíš reaperské srdce a mozek (z lidského reapera co jsi sejmul), které vědci zkoumali a můžeš to přidat do vlastní "připravenosti".

Pokud jsi zabil legionovy gethy, je mnohem větší pravděpodobnost, že získáš jak kvariany, tak gethy do grupy.

Pokud jsi zabil Rachnijskou královnu v ME1 a uvěříš té v ME3, reapeři nad ní zas získají kontrolu když se její síly účastní stavby superzbraně a nejenom že je stáhne (a sníží připravenost o body za vlastní dělníky), ale ještě s nima napadne lidské inženýry a sníží o 4/5 jejich "hodnotu" z hlediska "válečné připravenosti galaktických sil".

A podobných zajímavostí je víc.
Epitaf textové hry Universe Oddyssey



Špičkový video/military/sci-fi bonbónek všem zájemcům

Příspěvek 10.3.2012 11:54:08
St0rm Uživatelský avatar
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel

Příspěvky: 2366
Bydliště: Studénka
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
No já zabil council, zničil collector base, nezabil gethy a 2x nechal žít královnu. Ve výsledku mám silnější flotily, quariani a gethové spolupracují na homeworld a královna staví a nezlobí.

Příspěvek 10.3.2012 12:07:03
Wanted Uživatelský avatar
Major
Major

Příspěvky: 1916
Bydliště: My jsme ku*** z Brna, my jsme všude doma!!
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Ultramarinus: já to plně chápu. Jen prostě nechápu, jak ty naše primitivní technologie můžou mít nějaký úspěch? Hacket či Anderson mi tam v každým rozhovoru připomenou, že konvenčně je nikdy nedostaneme. Proto sbírám primitivní spojence, abych to jako jen zkusil? Jestli to nakonec reaperům nějak ublíží, tak se tomu budu asi dost smát... :roll:
Obrázek
HNĚV POMINE, NENÁVIST V SRDCÍCH ZŮSTÁVÁ

Příspěvek 10.3.2012 14:15:43
St0rm Uživatelský avatar
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel

Příspěvky: 2366
Bydliště: Studénka
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
Pokud jsi nehrál předešlé hry, tak trpíš přesně tím, čeho jsem se bál u akčního módu trojky.
Kdokoliv, kdo hrál sérii, na takový mod ani nesáhne a pokud někdo hraje jenom trojku (neříkám, že ty hraješ na action, jenom stejný dopad), tak mu nebude dávat 50% příběhu smysl. Reapera jde zničit, v jedničce zničen, ve dvojce jsi na palubě zlikvidovaného v předešlé válce. I ve trojce rozkucháš několik z nich. Mají technologickou převahu a je jich kopec, to neznamená, že jsou nezničitelní. A ty flotily jsou čistě aby odvedly pozornost. Kdyby nezaměstnaly reapery na orbitě, tak výsadek a přesunutí crucible těžko vyjde.

Příspěvek 10.3.2012 14:34:15
Wanted Uživatelský avatar
Major
Major

Příspěvky: 1916
Bydliště: My jsme ku*** z Brna, my jsme všude doma!!
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Hrál jsem jen 2. Do 1 se asi nepustím, protože bych to asi nepřežil, jak se vše pomale načítá apod. :D . Sice netuším, co se dělo v 1, ale už jsem se do toho příběhu tak nějak dostal. Jen kvůli chybějícím DLC to moc smyslu nedává, ale to si doplňuju u kamaráda, který má dohrané vše (kromě 3)...
Obrázek
HNĚV POMINE, NENÁVIST V SRDCÍCH ZŮSTÁVÁ

Příspěvek 10.3.2012 14:43:10
Ray Uživatelský avatar
Second Lieutenant
Second Lieutenant

Příspěvky: 1139
Bydliště: Hranice, Olomouc
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
Ray:
Pravda. A jak se lišej od "lidí"? Aby to bylo "sexi" a nevypadalo to jak z kopírky, je lepší když to vypadá jako člověk a když to vypadá jako člověk, proč stát na minci a na všechny strany tvrdit, že je to robot?

Zkyborgizování populace do co nejlepších detailů (schopnost cítit, užívat si, rozmnožovat se, ochutnávat, silmulace emocí a chemických reakcí v mozku) by populaci dalo nesmrtelnost, nezávislost na potravě či vzduchu a pár dalších benefitů. S LIDMI by to ale udělalo skutečně hnusné věci včetně toho, že by nestárli (pokud by si nemohli čas od času vyměnit tělo za "větší a víc staře vypadající"), psychologové by měly problémy neumřít na přepracování a v případě, že by zůstala schopnost množit se, ale ztratila se biologická nutnost umírat stářím, by nastal gigantický populační boom. U lidí. Krogani, Salariáni, nebo Rachniové by na tom byli ještě MNOHEM hůř, ti by se doslova utopili ve svých mladých.

Jako nesyntetického nepřítele bych viděl asi Yaghy (druh shadow brokera). Mají civilizaci (možná i lehce vyspělou), ale nemají FTL, což by je ještě mohlo vynechat z probíhajícího cyklu a pokud bys jejich formu "politiky" dosadil v celogalaktickém diplomatickém měřitku, výsledkem by byl přístup, že nejsilnější si může dovolit všechno, včetně zotročení či pobití slabších. A za předpokladu že nebyli zasaženi a něják se k nim dostaly na planeu znalosti o FTL a stavbě relé, mohli by být do sta let velmi vážnou hrozbou zbytkům citadelových "rozvinutých" ras...

Je zjevné, že jakákoliv nevykradený dobrý koncept, by vyžadoval dobrého spisovatele, nebo alespoň dobrý základní materiál, ze kterého obšlehávat.

Jak se lišej od lidí? Uvažováním! Je velmi obtížné a skoro nemožné popsat ve story nějaký transcendentální svět; SG ho vyřešila jako kavárnu. Ale třeba NGE má taky world-changing event, po kterém jsou všichni lidi v jedné mysli (nebo tak něco) a funguje to. Připomíná to něco jako Konec dětství. Jasně, těžko by se s něčím takovým (povznesení) operovalo ve story. Ale nic není nemožné:
1) kyborgové jsou mnohem silnější/chytřejší, všichni umějí telepatii, ale mají stále mentalitu organiků = nic se nezměnilo, akorát lidi mají více hitpointů a máš nějaké nové bionické schopnosti (jako sdílení informací nebo hackování jiných). Tohle je celé to, jak si to představuju.
2) kyborgizace měla být něco jako povznesení, ale nějak se posrala a cílem hry bude ji dokončit.

Co se týče nestárnutí, šlo by vykrást elementy 4. řady Torchwoodu. Problém (absence) technologické singularity ve fikci pěkne shrnují některé kapitoly publikace Cylons in America, třeba The Cylon, The Singularity and The God, kde se mmj. mluví o tom, že Cyloni v BSG mají de facto next level v civilizaci, ale stejně jsou stále v kruzích motání se v previous levelu (lidské hledání boha), čili poinotu je, že autoři mohou nabídnout některé nové featury související s jejich tech-levelem, ale furt řešit věci blízké divákovi televize.
Ono se v ME stačí podívat na Gethy a to, co a jak produkují, popřípadě otevřít libovolný dobrý kyberpunk a máš kotel inspirace na post-singularitní společnost, která je ale furt podobná té naší - takže třeba v Neuromancerovi si lidi mohli dát implantát, který jim vypnul vnímání když byli v práci, čili jen "propujčili své tělo", a po návratu domů si zase zapnuli vnímájí = práci de facto prospali. Nějak takhle bych to v ME viděl, něco jako kříženec přístupu Gethů, ale s organickou mentalitou. Navíc by to lidi (a jiní) teprve začali v sobě objevovovat, takže Deus Ex: Human Revolution FTW!
A v neposlední řadě, všechny rasy galaxie by sice měly tyhle kyborgské schopnosti (a možná i Reapery ke své libovůli; možná bych se vsadil, že BioWare spíše použije elementy všech výher...), ale hlavní problém byl v tom, že Reapeři byli vyvinuti, protože AI vždycky zrušila organiky. Prostá výměna informací mezi AI a kyborgy by tomu mohla zamezit (nebo by se ukázalo, že Catalyst byl idiot a není rozdíl mezi tím, když spolu bojuje AI a organici nebo dvě různé AI). Další ME by mohl řešit právě problém tohodle soužití (AI není totéž, co kyborgové; i když možná byly zhybridizováni do polo-organického stavu i Gethové), nebo naopak to, na čem si ujíždí bůh - tvorbu nižších forem života. A ani la resistance story o boji proti lidem s ochočenými Reapery není nepravděpodobná; naopak by to příběhu dodalo pěknou pointu toho, jak se Šeprdovo vítězství obrátilo zase proti lidstvu....
Možností je mnoho. Podle mě to téma rozhodně stálo za další trilogii s Jokerovým vnukem :-)
Už mě ty fiktivní avatary tady serou iritují...

Příspěvek 10.3.2012 17:48:59
Ultramarinus Uživatelský avatar
Major
Major

Příspěvky: 1970
Bydliště: McRagee
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
St0rm:
To je celkem dobré rozložení "war assets".

Wanted:
Ve vesmíru není zas tak těžké v přesile flotilou "ustřílet" nějákého toho reapera. To o čem furt melou je celkový reaperský útok, který je i pozemní. Navíc tak jak to říkají oni, myslí konvenční taktiku (přiletět a střílet), ne konvenční zbraně - jiné ani nemají Musí prostě to co mají použít tak "nekonvenčně", aby superzbraň byla co nejblíž pozici sejmout celou invazi jednou ranou. Navíc, nemálo bitek (s cerberem a o citadelu) bylo stejně provedných "konvenčníma" silama...

Jinak přesně to, co psal přede mnou už Storm.

Ray:
Když jejich "já" (myšlenky, vzpomínky, náturu, mentalitu a všechno) zůstalo lidské a byli jenom zestrojováni, jak by se mohli uvažováním lišit od lidí? Teda pokud zase někde neztrácim niť ohledně fungování a dopadů té "kyborgizace".

Univerzální "telepatie" uvnitř i mezi druhy (nějákým strojovým způsobem, třeba jako Gethové) a možnost hackovat druhé, by v podstatě vylučovala nutnost nosit pistoli. Z akční RPG střílečky by vzešla RPG logická hra?

Ale ano, možností jak to protlačit je mnoho. Jak jsem ale už psal, nejsem si jistý, jestli se od vlastní franšízi dovolí se tak zásadně vzdálit potenciálním začátkem nové trilogie.
Epitaf textové hry Universe Oddyssey



Špičkový video/military/sci-fi bonbónek všem zájemcům

Příspěvek 10.3.2012 17:53:09
Wanted Uživatelský avatar
Major
Major

Příspěvky: 1916
Bydliště: My jsme ku*** z Brna, my jsme všude doma!!
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Z toho, co jsem již viděl, je ta naše flotila jako klacek a reapeři jsou samopal ;) :D
Obrázek
HNĚV POMINE, NENÁVIST V SRDCÍCH ZŮSTÁVÁ

Odeslat nové téma Odpovědět na téma
PředchozíDalší

Zpět na Hry

cron