Air Force píše:
1.
Vynechal si ovšem že v kosmu - kam sou jak F-302, tak Dart primárně určený- na tvaru křídla vůbec nezáleží.
2.
Vynechal si otázku pohonu - Dart má díky svýmu pohonu (evidentně ne-reaktivnímu) schopnosti VTOL/ supermanevrovatelnýho stroje na úrovni se kterou se turbína, ani žádnej mě známej raketovej motor s vektorovánim tahu nemůže měřit.
O kvalitách negativního šípu se dá diskutovat, ale aby měl ňákej smysl musí mít mnohem větší úhel šípovitosti než F302. Osobně preferuju konfiguraci "kachna", která dokáže stroj vyvést z pádu/ vývrtky bez zásahu pilota (i když vzhledem k systémům fly-by-wire už je tenhle problém pasé jako klobouky).
Btw F-302 má naprosto otřesnej systém řízení palby a senzory - v dogfightu by ho porazila i naše L-159.
Vynechal si ovšem že v kosmu - kam sou jak F-302, tak Dart primárně určený- na tvaru křídla vůbec nezáleží.
2.
Vynechal si otázku pohonu - Dart má díky svýmu pohonu (evidentně ne-reaktivnímu) schopnosti VTOL/ supermanevrovatelnýho stroje na úrovni se kterou se turbína, ani žádnej mě známej raketovej motor s vektorovánim tahu nemůže měřit.
O kvalitách negativního šípu se dá diskutovat, ale aby měl ňákej smysl musí mít mnohem větší úhel šípovitosti než F302. Osobně preferuju konfiguraci "kachna", která dokáže stroj vyvést z pádu/ vývrtky bez zásahu pilota (i když vzhledem k systémům fly-by-wire už je tenhle problém pasé jako klobouky).
Btw F-302 má naprosto otřesnej systém řízení palby a senzory - v dogfightu by ho porazila i naše L-159.