pokud budeš kupovat GM, tak bych doporučil rychle bude zdražovat jinak novy GM bude má možnost zoomu kolečkem, jinak doufám, že v budoucnu bude více lodí
GM je na houby kupovat - crackni ho... pokud se nemylim, jednou jsem ti posilal odkaz kde se da cracknout... A jak je ta verze 8.1, ma samoaktualizace take mozna konecna verze? ale bohuzel na ni jeste neni crack...
drony zase nejsou tak silne - udelal bych to takhle (a myslim ze to odpovida i "realite") 1dron - sipka; 30 dronu - kriznik; 100 dronu - hivka. a kdyztak bych to jeste udelal ne jako smycku (ze se furt obevuji stejne lode) ale ze by to nebývalo na obtížnosti (nejdříve pár šipek, pak křižníky, pak hivky) a nakonec bych tam mozna pridal i bosse (treba superhive) a u dej aby se skutecne musela pouzit veskera pohyblivost lodi (20 zasahu = konec). dale bych pridal zivoty (pancir) - auroru take hivka nesundala na 1 ranu po vypadnuti stitu... a jeste, aby nebyli antikove nejsilnejsi, hodil bych do hry asurany (dronum bych dal path) a dal bych tam treba 5% sanci ze drony proniknou stitem (to delaji - u goauldu) no, a pak bych to dal na urovne - zacinal bych prometheem, po dosazeni 1000 bodu v nektere veci bych dal odemknuti odyssey, potom daniela, belisknera, valhally, krizniku a pak aurory. Ale kdyby jsi toto udelal, 1) kompletne by jsi musel prekopat principy hry 2) trvalo by to dlouho 3) ale na druhou stranu, vytvoril by jsi z toho [SG-DOTE] Adventures (zmizelo by mini =)) to je ode mne asi vse co bych do hry pridal=)
O'neill rikal u ha'taku - (neco v tom smyslu) Zasahnete dulezite casti (BUUUM)(BUUUUUUM) Ah, byli toto dulezite casti? takze to bylo o nahode (prece jenom kdyz vyhodi zdroj energie ha'taku a pel'tak tak to asi lod dost zridi) jinak "nahodne" to take bylo kvuli tomu, ze se soustredil na 1 cil ne asi na 30 lodi (uz si to prilis nepamatuji ale bylo jich tam dost) navic se soustredil na hlavni lod (nejvetsi hrozba) a u ni neznal konstrukci (nevedel kriticke body zasahu) musel tedy zkouset nahodna mista. navic podle wiki stagate dron ma "reaktor" a ten se podle potreby uzivatele nabiji. kdyz potrebuje uzivatel znicit lod, nabije tento reaktor na max a pak se reaktor pretizi = obrovska exploze. dale je okolo dronu "plasma" a ta se zahriva (zluta zare) a dokaze propalit vse (rodney propalil strop atlantidy (tedy toho druheho mesta) v dile the tower) takze zalezi na mysli uzivatele jak silny dron udela... takze o'neill vlastne spise anubise umlatil drony nez ze by zasadne nicil. navic prece by ve filmu neudelali - ze zeme vyletlo na 50 jasnych svetel a roztrhali nejsilnejsi goau'ldskou flotilu na kusy behem 10 sekud - mnohem lepe zni tisice jasnych svetel vyletaji z povrchu a obaluji anubisovu flotilu...=) takze drony bych nedelal nijak silne.
Vylepšil som hru podľa rady, už je tam nejaký systém postupného získavania lepších lodí, upravil som silu zbraní (vašu aj nepriateľa) a vaše lode môžu bojovať aj bez štítov.
no, jsou v tom 2 chybky - 1) a mala - beliskner je slabsi nez odyssey - sejmout na 800 bodu cokoliv odyssey je jednoduche - s belisknerem je to hodne tezke. 2) a ta mi dost vadi - score se neuklada do pameti, takze kdyz jsem skoncil s odyssey a najel jsem 760 bodu, vzal jsem belisknera a dal pouze 420 bodu. kdyz jsem tedy dal dalsi new game, mohl jsem letet pouze za odyssey a uz ne za belisknera - nevim, mozna je zamerem neustale hrani, ale casem omrzi neustale neco opakovat. ale to je pouze muj nazor, jinak je to hezke a povedene=)
1. Chcel som to dať opačne-najprv biliskner až potom oddyseu, ale to mi nejak nesedí s tým čo bolo v seriály (biliskner by mal byť asi silnejší) 2. To práve neviem ako urobiť aby sa body ukladali, pretože inak by som dal rozdiel medzi bodmi potrebnými na lode o dosť väčší.
pokud ze to stale delas pres ikonky, udelej to pres GML - spise C++ - to GM podporuje - zaved si promennou score a pak si tam nech pricitat ruzne hodnoty uz pomoci GML. Nech promennou aby se vzdy ulozila - a dale bych tam pridal neco malo do AI nepratel - aby se pohybovali v takovych tech elipsach, hadech,... (klasika) - asi jsi mel problem se stity, aby drzeli na lodi ikdyz se otacela o stupne, ale k velkym lodim bych to nedaval. Dale bych udelal aby materske lode skakali na ruznych pozicich (treba na x=?,y=10) tim zachovas vysku ale das nahodnou sirku (pokud neznas osy x a y - ale myslim ze 99% znas) to by melo stacit - pak by to byla vazne perfektni hra na chvilky nudy kdy nemas dost casu na to zacit hrat poradnou hru na pul hodky, ale musis se necim zabavit na 10 minutek =)
EDIT: a ted jsem nasel zasadni chybu - u krizniku antiku - kdyz ma slabsi plast nez 0, ma sprit zmizet = restart hry - ale zapomel jsi tam toto pravidlo zavest - kdyz tedy selzou stity i plast krizniku, lod nezmizi, ale jde do zapornych hodnot...
Gosh, I'm proud of you, gentlemen. So what do you say we speed this thing up, hmm? Are you with me? All right, then. Let's get this thing over and done with. Let's put the hurt on Jerry. Let's pitch in. Let's raise the mission count to 35. 35 it is, gentleman. We're gonna win this thing. We're gonna win this fucking thing.