Čert ví, jestli museli "zastavovat" i v mezigalaktickém prostoru. Jestli ne, určitě by nemuseli (kvůli motorům) zastavovat ani v galaxii. Pokud je totiž jediná zastávka nutná na čtyři (nebo víc) hodin, dost by jim to natáhlo cestu (řekněme, že i kdyby za ten rok cesty přes galaxii udělali jen 12 zastávek, cesta MEZI galaxiemi je desetkrát, nebo dvacetkrát větší (12x20x4=960::::Tj 40 dní čistého času jenom čekání).
Pri dierách vidno štít Destiny určený k látání děr v konstrukci trupu a udržování atmosféry - ne ten "bojovej" (aspoň myslím).
Příklad zajímavej, ale já bych štít (narozdíl od "fólie") viděl spíš jako sklo. Je jedno, jestli strčíš pinpongáč do štamprdlete, nebo do demižónu, chráněný bude stejně. Tahle myšlenka je na základě toho, že jsme ještě neviděli, aby se štít "ohnul" jenom na jednom místě a ostatní zůstala tak jak byla - podle mého štít dokáže "udržet" sám sebe, podobně jako skleněná sféra.
Je (z hlediska "otřesů") naprosto jedno, jestli je ten štít deset cenťáků, nebo deset metrů od trupu. I v situacích, když je "dál" jsou otřesy na konstrukci trupu přenášeny stejně jako když je "blízko" - přez generátory štítů.
O UI Destiny víme a víme opravdu dlouho i z doby, kdy Franklin vyprchal. UI destiny má "přístupový bod" v ohryzku, plánuje kurz lodě, má naprogramované chování (díky kterému až do situace s Franklinem dokázala modrákům "frnktout") dokáže se hrabat lidem v mozcích, když jsou v limbu (proč by na to měla hardware, když by v ní nebyl dostatečně "chytrý" software, aby to používal takovým způsobem, aby se z posádky nestala kupa slintajících blbečků?)
Problém "vyskočení pod pulzarem" podle mého názoru spíš dokazuje, že tam UI BYLA, protože antikové, by určitě zařídili, aby když vyšlou posádku bránou, tak aby loď, když bude NÁHODOU "blízko pulzaru" tu posádku nezabila tím, že by se hejbla a oni by se ztratili někde v průběhu přenosu. Navíc "problém pulzaru" začal bejt problémem až docela dlouho potom, co přišli. Kdyby to byli (další) "antikové", tak by si jenom podali ruce s už na palubě žijící částí posádky a vydali se uhýbat pulzaru v době, kdy to ještě šlo bez větších problémů. Skutečnost, že má UI napevno zadané priority ještě neznamená, že není "dost I"...

Koukal jsem na ten štít a v díle "vyžší dobro" jsou dvě situace, z nichž jedna (vypadá) že Ti dává za pravdu, že štít je "zapnutý" pořád a ne moc daleko od trupu (ačkoliv to taky mohla zapnout UI Destiny, která "viděla" že brzy narazí a štít bude potřeba).
Obrázek kdy narazili do toho ursinijského vraku:
[img][./images/thumbs/57905274_1294770196.jpg]http://img535.imageshack.us/img535/8068/57905274.jpg[/img]
http://img535.imageshack.us/img535/8068/57905274.jpgA teď druhý, který to zase může (a nemusí) vyvracet. Jsou na něm Young s Rushem, jak přistávaní na trupu. Žádný štít tam není pod jejich nohama vidět. Sice ho mohli (posádka) vypnout, ale jestli ano, v díle se o tom nemluvilo.
[img][./images/thumbs/botyw_1294770205.jpg]http://img171.imageshack.us/img171/5221/botyw.jpg[/img]
http://img171.imageshack.us/img171/5221/botyw.jpgJinak ta moje reakce na "Štít je VŽDY na plášti lodě" - tj obrázek byla spíš zaměřená na to slovo "vždy", protože víme (teď už všichni tři), že "vždy" na plášti lodi není (minimálně ve chvílích kdy ho podle Tvého "zvednou", nebo podle mého "zapnou" NENÍ NA TRUPU.)