gonzaer píše:
a jeste by chtelo jim napsat jak uspesne zvysit poskozeni u asgardskeho paprsku protoze i kdyz dam napr 1 000 000 furt jeto stejne jak puvodne
muzes nastavit kolik chces ale jednim beamem sundas pouze jeden kriticky bod lode,takze kdyz treba hattak ma tech bodu 12 ...zbrane stity,engine .... tak proste 12 ran...cca..proto muzes nastavit damage kolik chces konkretne u tech beamu..a to plati pro vsechny lode, ze muzou mit zbran silnou jak chces ale jakmile to nema nejakej plosnej damage, tak zasahnes jeden bod vzdy,mozna by pomohlo konkretne u beamu v xml souboru popisu projektilu pridat, aby daval plosnej damage zhruba o radiusu jeden lode napr hattak a k tomu dat mensi damage..tak by to mohlo jit trochu jako v serialu
<Projectile_Blast_Area_Damage> hodnota </Projectile_Blast_Area_Damage>
<Projectile_Blast_Area_Range> hodnota </Projectile_Blast_Area_Range>