No, 5 let po zveřejnění by jich mohlo být víc, např.: USA 12, Čína 12 (kvalitou 5, nedivím se, že Sun Tzu dopadla až tak...

), EU 8, Rusko 4 (peněz bylo málo, tak kábly jsou Al a počítače slabé, ale těch vodíkovek s Naquadahem a railgunů s atomovými kapslemi ve vystřelovaných kolejnicích

), Latinská Amerika 2, Indie 1 (s posádkou 5ti), Egypt 1.
Jiná část by byly nákladní lodě (alespoň několik menších či 2 velké ještě před zvěřejněním programu) či střední lodě typu modernizované typu BC-303M2, tam by to bylo např.: USA 22, Čína 25 (kvalitou 10), Rusko 120, (vyštrachali peníze a navíc autor čísla měl nějakou tu promili, když připsal 0
, jinak podobně jako BC-303 neboli jako sov. tech. (viz přistání Mig-25 v Japonsku) - šetřit tam, kde by to nemělo uškodit kvalitě), EU 36 (pár členů dostalo místo BC-304 navíc 1 Evropský ekvivalent BC-303M2), Latinská Amerika 8, Indie 12 (s posádkou 60ti), Egypt 3.
Ve stíhačích by pořadí bylo: Čína (moc moc moc moc), Indie (moc moc moc), USA (moc moc), Rusko (moc A-bomba moc A-bomba), EU (vybavenost každé BC-304 dále u 20 BC-303M1 podle směrnice EUL-2011/3A54F314 odst. ch)§3 )
, Lat. Amerika (v každé BC, na úkor lodí typu Scorpion z SG: Odyssey plněných čímsi s nápisem káva nebo čaj
), Egypt (to, co prodali Jaffové, stejně jako 2 Hattaky a pyramidovou loď pro turisty na Zemi). No, kromě toho by logicky musely být nějaké "Scorpiony" a možná u US Airforce i 1 těžký křižník většího výkonu a síly s hangárem pro BC-303M2. Ono je hlavní mobilita a pokrytí větší oblasti, od toho jdou počty BC-304.