Tak mám za sebou
Star wolves 2 a po vynikající jedničce mě dvojka velice zklamala. Když už někdo vytvoří vesmírnou strategii s prvky RPG tak bych čekal, že to nedohraju za nějakých 5hodin čistého času. Jednička byla perfektní díky přímočarosti, zábavný příběh, žádné zdržování, ještě zábavnější boje a obtížnost nebyla nejmenší.. Dvojka nemá z tohohle vůbec nic. Nesmyslně obrovská mapa( V galaxii je cirka 50-70 sektorů) během, jak říkají tvůrci "nelineární" kampaně, jsem navštívil možná 10sektorů. Příběh je jedno sci-fi klišé za druhým, je sice pěkné, že tvůrci přidali vedlejší "práce" ( jste vesmírný žoldák) a v propagaci tvrdí, že bez nich se dál prostě nehnete z nedostatku peněz, ale aniž bych splnil byť jedinou z nich, tak jsem dokončil hru. Boje proti pirátům, případně korporacím se všechny nesly ve stejném duchu... vpřed s mateřskou lodí s namaxovaným vybavením a ty co mají drzost přežít úvodní salvu dorazí stíhačka a z tohohle plyne i obtížnost, která je proti lidským silám na nule a proti emzákům naprosto nesnesitelná.
Jednička byla o taktizování,používání speciálních vlastností svých 4 pilotů. Tady mi stačí stíhačka s vybavením za milion a nechat ji ať si poletuje a střílí
4/10 max a pardon za tu délku
Impaled shadows: BG mám teď čerstvě dojeto, ale asi si ho dám znova když ho tak připomínáš
