Pro pokec, nebo vaše dotazy jsem vytvořila na Discordu skupinu, přidat se můžete zde: https://discord.gg/aZCahpwdZa

Obsah fóra Kecárna Hry Stargate modifikace StarGate: Bridge commander

StarGate: Bridge commander


Odeslat nové téma Odpovědět na téma
Příspěvek 09.12.2010 17:37:15
Slehovr Uživatelský avatar
Airman First Class
Airman First Class

Příspěvky: 147
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
nevíte jestli se někde dá stáhnout lod cestovatelů ?
Pokud tě štve,že zrušili SGU,hoď si tohle do podpisu.
Pukud tě štvou lidi co jsou rádi že zrušili SGU,hoď si tohle do podpisu.

Příspěvek 09.12.2010 17:45:34
NewAsgard Uživatelský avatar
Second Lieutenant
Second Lieutenant

Příspěvky: 1052
Bydliště: Moje mateřská loď.
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Nikde sem ju nenašel, takže asi ne. Ale v SGpacku 4 by mohla být. Respektive ten co ho dělá (jeden z nich) napsal, že pokud bude mít čas, tak ta loď bude.
Obrázek
Povídka První hrozba
Pokud tě štve, že zrušili SGU, hoď si tohle pod podpisu.

"If I must tear you apart Shepard, I will." - Harbinger (Mass Effect 2)

Příspěvek 11.12.2010 04:53:31
steppiisek Airman
Airman

Příspěvky: 6
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
kde stahnu prosim tu hru a pry potřebujete na spuštěni instalace kody prosim pomužete

Příspěvek 11.12.2010 09:21:36
NewAsgard Uživatelský avatar
Second Lieutenant
Second Lieutenant

Příspěvky: 1052
Bydliště: Moje mateřská loď.
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Co se tady tak trochu porozhlédnout? Pár stran před touhle je odkaz. Neřeknu kam, ale najdeš tam to po čem paseš. Hledej.
Obrázek
Povídka První hrozba
Pokud tě štve, že zrušili SGU, hoď si tohle pod podpisu.

"If I must tear you apart Shepard, I will." - Harbinger (Mass Effect 2)

Příspěvek 16.12.2010 20:35:18
bobrak Airman
Airman

Příspěvky: 1
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Zdravím mám menší problém se základní hrou po instalaci se normálně spustí ale skrz menu mi problikává černá obrazovka jako kdyby se zbláznili textury jestli jste se někdo setkal s podobným problémem budu vděčný za každou radu (win7, ati radeon 4870 x2)

Příspěvek 03.1.2011 13:27:19
Slehovr Uživatelský avatar
Airman First Class
Airman First Class

Příspěvky: 147
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
jo taky se mi to stávalo , najdi si vlákno o multiplayeru k téhle hře , tam najděš odkaz na stažení ( je to i s modofikací 3.0 )

EDIT : a je to v rar. ale pres allzip to neotevres , mne to de pres win-rar , a az to stáhneš otevri to a celou sloku kde je hra path atd presun na plochu , pak to budes moct sputit bez toho aby si to dycky musel rozbalovat ( trvá to dcl. dlouho)
Pokud tě štve,že zrušili SGU,hoď si tohle do podpisu.
Pukud tě štvou lidi co jsou rádi že zrušili SGU,hoď si tohle do podpisu.

Příspěvek 10.3.2011 21:02:05
Rigel Uživatelský avatar
Senior Airman
Senior Airman

Příspěvky: 235
Bydliště: Atlantis
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
takze abych to zhodnotil. stahnete pres ulozto bridge commander - mate odkaz nekde v tomto tematu. dale crack jako prvni - ne patch ten to neprijima.
po cracknuti date patch. pak stahnete do kompu kobayashi maru 1.0 a ulozde jednotlive casti do BC slozky - slozka se deli na skripty, sfx, data a doc. jednotlive, polozku po polozce to zkopirujte do prislusnych slozek takze treba kobayashi_maru_1.0/scrips/ships/hardpoints/vorcha.pyc zkopirujete do star trek bridge commander/bridge commander/scrips/ships/hardpoints atd.. pak stahnete stargate pack 3 - ten je nejlepsi a vlozte ho stejnym zpusobem do slozek. pokud ale predelavate verzi 1 a 2 na verzi 3 musite hru preinstalovat! kdyz date verzi 3 k verzim 1 a 2 tak po zpusteni hry uvidite jen kurzor. tak a kdyz to mate. jeste si muzete na
bridgecommander.filefront.com

stahnout neco jako hivku, superhivku, atd...
Dale je zde jeden moc sikovny programek - BCSDK - stahnout ho muzete zde:
http://www.gamefront.com/files/3788577/bcsdk1_1.zip

pokud vam nebude lik fungovat, mackejte F5 dokud se nekde neobevi napis download. navod na pouziti BCSDK mate zde:
BCSDK -Model Property editor neboli upravovac hardpointu - slouzi k vlastni modifikaci lodi. pokud chcete umet pracovat s timto krasnym programem protoze vam vadi ze napriklad na hivku vypalite 3 drony a ona vybuchne protoze ma 9000 zivota ctete dale.
nejdrive otevrete Property editor :smile:
na liste (file, edit, view...) rozevrete edit. jako posledni moznost v edit mate options tak otevrete to. zde mate 2 mozne adresy. 1 slouzi k tomu, aby jste nemuseli neustale klikat a hledat modely. takze najdete v pruzkumniku windows slozku kde mate star trek bridge commander a tam kde mate data otevrete modely lodi a zkopirujete adresu do prvniho radku. pokud instalujete standartne, melo by to vypadat nejak takhle:
C:\Program Files\ Star Trek Bridge Commander\Bridge Commander\Bridge Commander\Data\Models\Ships
u druheho radku se jedna o hardpointy - stavebni kameny lodi z tohoto simulatoru. dostaneme se tam stejnym zpusobem az po bridge commander. pak jen misto data kliknem na scrips , ships a pak na hardpoints - tuto adresu pak zkopirujeme do druheho radku v property editor. standartne by to melo vypadat nejak takto:
C:\Program Files\Star Trek Bridge Commander\Bridge Commander\Bridge Commander\Scrips\Ships\Hardpoints
toto byste vlastne ani nemuseli delat ale usetri vam to mnoho prace...
k pouziti model property editor:
klikneme na liste na File a pak na Open. rozskoci se okno ve slozce kterou jsi pred chvili nastavil, a protoze ja chci upravovat Alkesh. otevru slozku Alkesh. Zde mam na vyber z Alkesh.nif a Alkesh.vox.nif, kliknu na alkesh.nif a otevru. zobrazi se hlaska:
No model script found, do you want load one? kliknete na ano a zobrazi se dalsi slozka - tentokrat umistena tam kam jsme si ji nastavili v options - ten druhy radek s hardpointy. najdu alkesh.py (pripadne alkesh.pyc) a otevru. roztahnu si obraz editoru (model vam mozna zbela - nelekejte se nema to zadny vliv na prubeh.) nalevo mate listu s infem o lodi (pro vas je zatim prazdna) a pod tim 3 tlacitka - ty nas take zatim nezajimaji. uprostred mate model a muzete si ho prohlizet - pokud vam vadi styl prohlizeni, muzete ho zmenit pomoci tlacitek p,o,z,s,l,r. napravo mate slozky a 3 zaskrtavaci tlacitka - zaskrtnete named objects. v tabulce napravo se vam obevi screne roots - kliknete na to jednou levym tlacitkem. v leve tabulce se vam obevi vlastnosti alkeshe.
nyni vam povypravim o tech 3 tlacitkach pod levou tabulkou. . 1 add property slouzi k pridani neceho – vam je zatím ale k nicemu. Když oznacite kliknutim jakoukoliv polozku třeba hull mate moznost jeste delete a edit. kdyz date delete, polozka se smaze, pokud pujde o dulezitou cast tak se vam hra s touto lodi nenacte. kdyz neco omylem smazete, obnovite to tim, ze date add property - to je rozdeleno na 3 tabulky - horni a leva nas nezajimaji - na prave ale mate schopnosti lodi a i ty smazane - takze najdete tu smazanou a date ok. nyni se vam opet smazana polozka obevi v levem menu uplne na konci. nekdy se take muze stat, ze chcete alkeshi pridat treba novy laser ktery chcete aby vytvarel anubisuv paprsek z jeho materske lode a aby tento paprsek byl zeleny. kliknete tedy na liste na property - zde vyberete show template list - zde jsou opet tlacitka a tabulky leva a prava - zajima nas ted prava pulka a pod ni tlacitko new. kliknete na nej, najdete phaser, kliknete na ok, otevre se okno pojmenovani tak si to pojmenujte treba muj laser 1, dejte ok a znovu dejte new. najdete weapon system, pojmenujte treba muj laser a kliknete na ok a ok. ted pod levou tabulkou na zakladnim obrazku s modelem dejte add property, najdete v prave tabulce muj laser1 a muj laser oznacte a dejte ok. nyni mate na zakladnim obrazku s modelem 2 nove ikony. chci si je upravit a tak si oznacim muj laser a kliknu na edit property dam type phaser, aktivuji single fire only (pouze samostatne strileni - nevhodne u pulsnich zbrani) a v treti zalozce "subsystem properties" nastavim odolnost, rychlost opravy, zničení při procentech, radius atd... kliknu na ok, v leve tabulce vyberu muj laser 1 a edit property. zde je hodne veci, vypada to slozite ale nastavovat to nemusite. jen nastavte vysku a sirku v ëlipse size a upravte veci v colors - dejte pick a vyberte jakoukoliv (pokudmozno podobnou) barvu u vsech 4 veci. dole pak mate texture name tak zadejte (pokud mate stazeny stargate pack 3) data/textures/tactical/AnubisWeapon.tga pak date dalsi zalozku "energy weapon". zde nastavite rychlost palby, silu, dosah, zvuk atd... v ctvrte zalozce si nastavte vlastnosti dela. techto del (muj laser 1) si muzete pridat klidne nekonecno, urcuje to pocet zbrani na palube. system (muj laser) staci pridat jen jednou - ten spravuje cely system zbrani.
editace:
editujte vsechny veci jako napriklad silu trupu, energii, zbrane, velikost lodi, maskovani, stity, rozsah senzoru, motory atd... jak chcete. pamatujte si ale ze u zbrani nemate prekracovat silu 499 999 a ze kdekoliv zadate cislo vetsi nez 999 999 zobrazuje se 1e+006 atd... (znamena to 1+006 nul a muze to koncit az cislovkou 999e+999) coz by bylo 999 a 999 nul za tim. to by bylo asi tak vse. vse co by jste jeste chteli vedet o property editoru, muzete se me zeptat bud zde nebo soukromou postou...
Nic není pravda, vše je dovoleno.

Příspěvek 20.3.2011 18:38:18
Slehovr Uživatelský avatar
Airman First Class
Airman First Class

Příspěvky: 147
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
já mam bcsdk staženej ae nehápu jak to mam spustit ..... nebyla by tu něaká hodná duše co by mi to vysvětlila ? =D
Pokud tě štve,že zrušili SGU,hoď si tohle do podpisu.
Pukud tě štvou lidi co jsou rádi že zrušili SGU,hoď si tohle do podpisu.

Příspěvek 20.3.2011 20:08:43
Rigel Uživatelský avatar
Senior Airman
Senior Airman

Příspěvky: 235
Bydliště: Atlantis
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
mas to v predchozim clanku
ale jinak normalne klikni na bcsdk - obevi se ti sede okno. pak klikni na file - open, vyber model lodi s koncovkou nif a pak az se ti obevi nejaka hlaska tak dej yes - tam najdi hardpointy daneho modelu a pak uz muzes editovat - podrobneji to ale je opravdu v predchozim clanku ode me ikdyz vypada zvlastne, je tam vysvetleno vse okolo primarnich funkci i vetsiny sekundarnich
Nic není pravda, vše je dovoleno.

Příspěvek 21.3.2011 15:54:04
Slehovr Uživatelský avatar
Airman First Class
Airman First Class

Příspěvky: 147
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
jo ... to chápu ....... ale v tom co jsem si stáhnul ( z tvého odkazu ) není žádný instalační ani spouštěcí program
Pokud tě štve,že zrušili SGU,hoď si tohle do podpisu.
Pukud tě štvou lidi co jsou rádi že zrušili SGU,hoď si tohle do podpisu.

Příspěvek 21.3.2011 16:07:17
Rigel Uživatelský avatar
Senior Airman
Senior Airman

Příspěvky: 235
Bydliště: Atlantis
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
bcsdk1.1 rozbalis v pocitaci pomoci 7z. pak kliknes na zalozku bcsdk1.1, obevi se ti 4 zlozky a odkazy - klikni na zalozku Tools, obevi se ti dalsi slozky - zde otevri ModelPropertyEditor a tam klikni na ModelPropertyEditor_s.exe - a pak se rid navodem popsanym vyse na editaci hry ;-)
Nic není pravda, vše je dovoleno.

Příspěvek 05.5.2011 19:32:41
smokda Uživatelský avatar
Airman
Airman

Příspěvky: 14
Bydliště: Vrané nad Vltavou
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
Ahoj kluci chtěl bych se zeptat jestli někdo zvás umí v milkshape me právě napadlo že bych mohl destiny,seedship a drony z stargate mod war begin předělat do bridge commandera ale moc vněm neumim a když ty překonvertovaný soubory z meshes do nif mám udělany tak mi to v nifskope píše že ten soubor má chybu poradily bys temi prosim někdo já ani v obou programech moc neumim ale kdyby se to povedlo tak vám je dám přímo na bcfiles.com a s sgu by to byl dobrý mod děkuji :D A taky jsem si udělal z papíru vlastní dsd-304 daedala a vlastního :bounce: :D :D :smile:
Cestování časem i prostorem může změnit budoucnost i minulost ale vadími že zrušily SGU ale doufám že to zakončí aspoň 3 hodinovým filmem :D

Příspěvek 05.5.2011 20:24:38
Rigel Uživatelský avatar
Senior Airman
Senior Airman

Příspěvky: 235
Bydliště: Atlantis
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
modifikace jsou trochu mimo mne, mozna upravit par radku kodu, nebo v SDKckach upravovat ale rozhodne ne psat od zacatku novy. navic kazda hra ma svuj vlastni kod a styl zapisu, nelze kombinovat dva nesourode prvky i kdyz zmenis koncovky. promin, ale s tim ti nepomohu - ale pokud umis dobre anglicky urcite vyhrabes neco dobreho na google
Nic není pravda, vše je dovoleno.

Příspěvek 06.5.2011 13:34:37
smokda Uživatelský avatar
Airman
Airman

Příspěvky: 14
Bydliště: Vrané nad Vltavou
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
jasně diky možná to zkusim přes sketchup nějaké modely a na googlu jsem něco hledal a nasel jsem nějakou stránku kde je návod a které programy na to jsou vhodné a pár jich mám noťasu tak něco zkusim cauky a stargate a star trek bridge commander je zatim nej hra kterou já hrál :D
Cestování časem i prostorem může změnit budoucnost i minulost ale vadími že zrušily SGU ale doufám že to zakončí aspoň 3 hodinovým filmem :D

Příspěvek 06.5.2011 17:44:43
Rigel Uživatelský avatar
Senior Airman
Senior Airman

Příspěvky: 235
Bydliště: Atlantis
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
taky me bavi, z her v prostredi SG je na hrane jeste s hrou Stargate EAW ktera me take hodne bavi. jinak nejlepsi neni, jsou myslim i lepsi (z tech co jsem hral) ale zalezi na vkusu=)
Nic není pravda, vše je dovoleno.

Příspěvek 07.5.2011 12:51:47
smokda Uživatelský avatar
Airman
Airman

Příspěvky: 14
Bydliště: Vrané nad Vltavou
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
to je fakt a na eaw jsem taky hrál :lol: a těšim se na novou verzi :bounce: ale škoda že neumim vnějakech tech 3d programech :oops:
Cestování časem i prostorem může změnit budoucnost i minulost ale vadími že zrušily SGU ale doufám že to zakončí aspoň 3 hodinovým filmem :D

Příspěvek 15.5.2011 17:12:20
Rigel Uživatelský avatar
Senior Airman
Senior Airman

Příspěvky: 235
Bydliště: Atlantis
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
jojo, to me take vadi.
Nic není pravda, vše je dovoleno.

Příspěvek 14.6.2011 15:04:05
Orici Airman
Airman

Příspěvky: 5
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
dělá mě to všude když to stáhnu že mě černě problikava rychle obrazovka dokažu si nastavit a hrát ale je to nepříjemné
Dále když dám shippack 3.0 nemám tam atlantis ani super hive ship
nejlepe kdyby jste mě poradily detailně jserm nechapavý člověk
děkuji za rychlou odpověd

Příspěvek 14.6.2011 16:40:09
NewAsgard Uživatelský avatar
Second Lieutenant
Second Lieutenant

Příspěvky: 1052
Bydliště: Moje mateřská loď.
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
1. nevím
2. ty v Shippacku 3,0 nejsou. Možná ve 4,0 (až bude)
Obrázek
Povídka První hrozba
Pokud tě štve, že zrušili SGU, hoď si tohle pod podpisu.

"If I must tear you apart Shepard, I will." - Harbinger (Mass Effect 2)

Příspěvek 14.6.2011 19:12:57
Orici Airman
Airman

Příspěvky: 5
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
NewAsgard píše:
1. nevím
2. ty v Shippacku 3,0 nejsou. Možná ve 4,0 (až bude)

diky kdybys to pro mne zjistil nebo nějak poradil tak ti budu vděčný/á

Příspěvek 16.6.2011 06:16:52
xeroo Airman
Airman

Příspěvky: 86
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Teda pardon za OT, ale ty neznáš svoje pohlaví? :D Nebo pokud si hermafrodit, tak se omlouvám.

Příspěvek 16.6.2011 11:42:07
Rigel Uživatelský avatar
Senior Airman
Senior Airman

Příspěvky: 235
Bydliště: Atlantis
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
No, pokud se snaží vycházet z seriálu, tak Orici mohl být muž i žena - je jen náhoda že Adria byla žena.
Nic není pravda, vše je dovoleno.

Příspěvek 16.6.2011 12:04:26
Orici Airman
Airman

Příspěvky: 5
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Rigel píše:
No, pokud se snaží vycházet z seriálu, tak Orici mohl být muž i žena - je jen náhoda že Adria byla žena.


děkuji asi nějak takhle:-)

Blahoslaveni Budíš Ori

Příspěvek 16.6.2011 18:48:03
Rigel Uživatelský avatar
Senior Airman
Senior Airman

Příspěvky: 235
Bydliště: Atlantis
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
Hallowed are the Ori!
Nic není pravda, vše je dovoleno.

Příspěvek 17.6.2011 07:58:34
xeroo Airman
Airman

Příspěvky: 86
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Orici Aha, to potom jo. Jen sem to jeste nevidel, ze by nekdo bral profil na foru takovym zpusobem :)

Odeslat nové téma Odpovědět na téma
PředchozíDalší

Zpět na Stargate modifikace

cron