Pro pokec, nebo vaše dotazy jsem vytvořila na Discordu skupinu, přidat se můžete zde: https://discord.gg/WUTta3Dqmz

Obsah fóra Kecárna Hry Stargate modifikace Stargate Mod

Stargate Mod


Odeslat nové téma Odpovědět na téma

Příspěvek 20.1.2006 16:24:47
Marxo Uživatelský avatar
Airman
Airman

Příspěvky: 21
Bydliště: Slovensko, Košice
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
ale ja to neviem nahrat neviem kde to mam hodit vvsetky tie programy a ked ich tam hodim tak neviem ako to mam zapnut (ak som ich hodil spravne )
The Power is in My Hands !!!

Příspěvek 21.1.2006 17:42:21
Darth_RevanCZ Uživatelský avatar
Master Sergeant
Master Sergeant

Příspěvky: 562
Bydliště: Segmentum Solar - Terra
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
Promiň že sem dlouho neodpovídal. Právě sem se vrátil z lyžáku a hned sem zapnul net. Nahraj to do složky x:\Operation Flashpoint\Res\AddOns.
Jo a už je vydanej Addon Jaffy místo toho Rusáka.

ftp://www.gamezone.cz:8021/ofpd/unofaddons2/Jaffa_pack.zip
If I die in combat zone ... box me up and ship me home!

Pin my medals upon my chest ... tell my mom I've done my best!


Hardcore tacti-cool taštička na dokumenty ...
http://www.army-obchod.cz/zbozi/doplnky/ostatni/3-tasticky-na-dokumenty-1215

Příspěvek 22.1.2006 09:06:22
Marxo Uživatelský avatar
Airman
Airman

Příspěvky: 21
Bydliště: Slovensko, Košice
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
a nevadi ked mam verziu 1.96 lebo ste tam pisali ze treba 1.91 ci tak dajak
The Power is in My Hands !!!

Příspěvek 22.1.2006 09:27:05
Marxo Uživatelský avatar
Airman
Airman

Příspěvky: 21
Bydliště: Slovensko, Košice
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
mne to vobec nejde ja si zapinam resistance a vzdy mi zapne Cold War Crisis to sa neda ja na to uz nemam nervy
The Power is in My Hands !!!

Příspěvek 22.1.2006 14:50:59
Inkvizitor Uživatelský avatar
Staff Sergeant
Staff Sergeant

Příspěvky: 311
Bydliště: Dolní Břežany
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
Tak to udelej jako ja s pocitacem ve skole.
Kopal jsem do neho tak dlouho az se spustil :D a potom pracoval bez problemu, krome toho ze nak divne chrcel :D
[img][http://img153.imageshack.us/img153/3969/inkvizitor01jo0.gif]http://img153.imageshack.us/img153/3969/inkvizitor01jo0.gifhttp://[/img]
Ale já sem nuzák. Mám jen své sny. Rozprostřel jsem své sny pod tvé nohy. Našlapuj lehce, neboť šlapeš po mých snech.

Příspěvek 22.1.2006 23:04:48
Tillion Uživatelský avatar
Major
Major

Příspěvky: 1819
Bydliště: Praha
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
už se teším az bude SG mod do halfa 2, aspoň nějaká kompenzace Alliance
FLASH
IF YOU LOVE
WOOKIES

Příspěvek 30.1.2006 20:27:27
Wedge Uživatelský avatar
Airman
Airman

Příspěvky: 28
Bydliště: Momentálně USA, NY
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
Marxo píše:
no teraz uz mam vsetko stiahnute a mam aj OF tak a ako nahram ten mod kde to mam vsetko hodit ???

v adresáři Flashpointu: res/addons
tam hoď všechny addony a mise hoď do:
mission (neni v res adresáři) a potom to normálně zapni a budeš to mít v editoru.
PS: na ofp.info vydal někdo jinej než
http://bxbx.atrey.vdsoft.org/
jaffy a vylepšenou hvězdnou bránu (akorát Ai má problém jí správně projít a občas tě zabije, i když dobře projdeš:( )

Příspěvek 30.7.2006 21:27:51
Hemi First Lieutenant
First Lieutenant

Příspěvky: 1270
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
tak jsem rozšlapal SG addon do Flashpointa :lol: je to fakt nářez doporučuju

jinak jsem si pohral s editorem map
[img][images/thumbs/Hemi_stargatemodlo9.jpg]http://img73.imageshack.us/img73/9519/stargatemodlo9.jpg[/img]

ti mrtvi vzadu jsou hadi strazci :lol:
[img][http://i241.photobucket.com/albums/ff193/jhemi442/grafika/2f6ad418.png]http://i241.photobucket.com/albums/ff193/jhemi442/grafika/2f6ad418.pnghttp://[/img]

Příspěvek 30.7.2006 22:13:59
Oo Airman First Class
Airman First Class

Příspěvky: 146
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Já mám mód do OFP taky a fakt doporučuju,jinak ma adrese:
http://www.ofp-sgc.com
je teď nová brána od Amíků,Mod 1.3,
úplně nový model,dokonce je tam vidět i červí díra a brána má realističtější
zadávání symbolu atd.je prostě úžasná.A ve screenshotech jsem našel rozpracovanou bránu z galaxie Pegasus a vypadá skoro ještě líp něz z Mléčné
dráhy.Doufám že bude brzy hotová.A na dalších odkazech na zmíněné
adrese ve disk.fóru najdete stránky,kde jsou rozpracované modely nové F 302,
BC-303 Prometheus,BC-304 Daidalos,Alkesh,Ha´tak,Puddle Jumper a dokonce
rozpracovaná Atlantis,prostě super.Ale žere to hrozně času,avšak doporučuju
hledat,hledat,hledat :study: :lupa: :mrgreen:

2Wedge:to je právě ta brána od Amíků:STAR GATE Mod 1.3 RC 4,a v jednom úkolu tě zabije Iris,nikoliv brána,lze totiž nastavit automatické zavírání a pokud chceš projít tak musíš poslat autorizaci GDO,které je právě nově v tomhle módu.

P.S.:aby vám Mod 1.3 fungoval,musíte mít nainstalovány tyto části:
STAR GATE Mod 1.2 od BXBX
DHD 1.2
DHD 1.21
DHD 1.22
potom stáhnete Mod 1.3 a nakonec stáhnete aktualizace jednu po druhé tedy:
RC 2
RC 3
RC 4

ze složky Mod 1.3 vložte addony do Res/Addons,a jiné složky do složky Missions ve
vašem OFP.Když dáte v Editoru dvě brány a zkusíte zadat adresu,hodí to chybu,
uložte tedy váš úkol a do složky Users/"Vaše jméno"/missions/"Jméno vašeho úkolu" nakopírujte soubor "description.ext" ze složky Missions/Gate Demo.Intro
Potom už se vám ve vašem úkolu objeví možnost zadat symboly.Avšak pozor,
ať zadáte jakoukoliv adresu,č.díra se neotevře,protože ke každé bráně musíte
přiřadit adresu.A jak,to už je stejné jako u módu od BXBX,ten má manuál na svých
stránkách.A pozor,když si vytvoříte nový úkol,tak musíte do jeho složky vždy
zkopírovat soubor "description.ext",jinak Vám to nebude fungovat.
:wink:

připravované modely
do OFP:
http://www.digitalae2k.pwp.blueyonder.co.uk/


EDIT: Nepiš dva příspěvky pod sebe. Sirius.

Příspěvek 31.7.2006 16:21:13
Hemi First Lieutenant
First Lieutenant

Příspěvky: 1270
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
nemohl by jsi prosim te radši napsat jak přesně ty pitomý brány nakonfigurovat? z těch jejich návodů se to pochopit nedá (aspon u mě ne) ... když tam podle manuálu BXBX vložim třeba
[this,Chulak,"0 SetOvercast 1"] exec "\SG_DHD\SQS\createidentity.sqf";

tak mi to přesto vyhodí chybu ... něco jako dělení nulou atd. :D

njn to jsme my lamy.

[img][images/thumbs/Hemi_branadivnaxn0.jpg]http://img275.imageshack.us/img275/921/branadivnaxn0.jpg[/img]
[img][http://i241.photobucket.com/albums/ff193/jhemi442/grafika/2f6ad418.png]http://i241.photobucket.com/albums/ff193/jhemi442/grafika/2f6ad418.pnghttp://[/img]

Příspěvek 31.7.2006 19:41:24
Oo Airman First Class
Airman First Class

Příspěvky: 146
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Každá brána musí mýt svoji adresu:V editoru postavíte bránu,kliknete na bránu,
objeví se tabulka a do řádku Inicializace musíte napsat následující hodnoty,(kdo má OFP Anglickou verzi,tak řádek Inicializace je myslím "Init."),ve složce s bránou
máte obrázky,na kterých je DHD s očíslovanými symboly,každý symbol má svoje
pevné číslo,doporučuji tedy si někam vedle třeba na papír nakreslit symboly a k nim připsat jednotlivá čísla,je to velice důležité!Teď konfigurace:Do řádku Inicializace pište toto:


[this,"Jméno Planety",[Adresa],výchozí bod] exec "\DSF_SG_DHD\sqs\
CreateIdentity.sqs"


Jméno planety může být jakékoliv a adresa taky,ale pokud si to chcete zjednodušit
,tak brána má v sobě zapsané adresy ze seriálu,tudíš když znáte správnou adresu
tak stačí napsat do ř.Inicializace toto:Příklad:

[this,"Earth"] exec "\DSF_SG_DHD\sqs\CreateIdentity.sqs"


ale jde to jen u planet,které byly v seriálu cca do 6.řady.Já osobně používám
ten první systém,kde si můžete vymyslet jakoukoliv planetu,tedy např:

[this,"Earth",[28,26,5,36,11,29],1] exec "\DSF_SG_DHD\sqs\
CreateIdentity.sqs"

____________________________________________________________________
Tak,to by byla normální brána,teď k bráně označené jako Orbital:tuto bránu lze
použít jak ve vzduchu zak v zemi,protože je bez podstavce,ale pamatujte,že DHD nesmí být dále než 50m od brány,jinak nepujde zadat adresa.Tady je její skriptování:

[this,výška polohy brány=viz popsané na konci příspěvku] exec "\DSF_
SG_DHD\sqs\Orbital.sqs"


Výška polohy brány=určuje výšku brány nad zemí či v zemi,takže pokud chcete
bránu ve vzduchu tak napište:(Výšku jsem dal např.20m):


[this,20] exec \DSF_SG_DHD\sqs\Orbital.sqs"


a pokud chcete mít bránu přímo v zemi,tedy bez podstavce jako např. v galaxii
Pagasus tak pište do řádku Inicializace:(Výšku brány jsem dal na -1,5m)

[this,-1.5] exec "\DSF_SG_DHD\sqs\Orbital.sqs"


TO,co jsem napsal pište do řádku Inicializace před adresu brány popsanou výše např:

[this,-1.5] exec "\DSF_SG_DHD\Orbital.sqs";[this,"Earth",[28,26,5,36,
11,29],1] exec "\DSF_SG_DHD\CreateIdentity.sqs"


Toto skriptování výšky brány se nechá použít na brány s podstavcem,pokud
chcete mít podstavec například nižší.
____________________________________________________________________
Na výběr je taky brána,kde je DHD přímo na podstavci,např.jako na Chulaku nebo
na Cimmerii,tudíš musíte naskriptovat i DHD,které musí být ve vzduchu,takže
v editoru kliknete na DHD a do řádku Inicializace napíšete např:


this setpos [getpos this select 0,getPos this select 1,(getPos this select 2
)+1]


ta poslední fráze "+1]" určuje výšku DHD takže pokud je chcete mít níže nebo výše,tak tam místo jedničky můžete napsat třeba 0.5 nebo 2 .Je to v metrech.

____________________________________________________________________
Dalším je skriptování GDO,tedy vysílač kódů,ale to není tak potřebné,takže to
sem psát nebudu,jinak bych se upsal.Ale jako příklad můžete použít bránu v
úkolu Gate Demo.Intro ,který je přiložen v souboru s bránou verze 1.3
____________________________________________________________________
To Hemi:pokud jde o skriptování brány od BXBX,tak je tam málý rozdíl:
brána BXBX:
....exec "\SG_DHD\sqs\CreateIdentity.sqf"

brána od Walmise
...exec "\DSF_SG_DHD\CreateIdentity.sqs"

____________________________________________________________________
Já jsem to na začátku absolutně taky nechápal a už se to chtěl nechat být,ale
pak jsem právě objevil přiložený úkol Gate Demo.Intro a tam jsem v editoru
kliknul na bránu,která je už naskriptovaná a tu jsem si vzal jako příklad.

P.S. TOTO JE URČENÉ JEN PRO STAR GATE MOD 1.3 od Walmise(Američan,odkaz
na jeho stránku v mém minulám příspěvku.Některé části,jako adresa brány,
lze použít na skriptování upravené verze brány od BXBX.Předělávka Walmise,
tedy Star gate Mod 1.2 .

Líp to vysvětlit neumím,a pokud jde výrazy ve skriptování:

"0SetOvercast 1"]


tak to se týká změnypočasí,změny času při průchodu bránou,ale tomu sám moc
nerozumím,takže jedině návod na stránkách BXBX.

P.S.S od Úterý odpoledne do Neděle nebudu na příjmu,takže případné dotazy až v Pondělí.Určitě si s tím každý poradí,chce to trpělivost.

Ježiš,to je dlouhý,už mě bolí ruce. :D

Příspěvek 31.7.2006 21:04:28
Hemi First Lieutenant
First Lieutenant

Příspěvky: 1270
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
heh dopodrobna vysvětleno jak na to :D jenže ten Flashpoint se se mnou nějak nebaví či co

[img][images/thumbs/Hemi_dalsifatalqc3.jpg]http://img248.imageshack.us/img248/7922/dalsifatalqc3.jpg[/img]
[img][http://i241.photobucket.com/albums/ff193/jhemi442/grafika/2f6ad418.png]http://i241.photobucket.com/albums/ff193/jhemi442/grafika/2f6ad418.pnghttp://[/img]

Příspěvek 31.7.2006 21:54:46
Oo Airman First Class
Airman First Class

Příspěvky: 146
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Když tak napiš,jakou máš verzy brány a třeba budu vědět.Jsou možnosti:

od BXBX Star Gate Mod 1.0,zbraně,vojáci atd.
od Walmise upravená Star Gate 1.2 (původně brána od BXBX verze 1.0)
nebo úpně nová od Walmise Star Gate Mod 1.3 (ke stáhnutí pouze na jeho stránkách)

Příspěvek 31.7.2006 22:03:21
Hemi First Lieutenant
First Lieutenant

Příspěvky: 1270
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
já to schválně zkusim ještě zejtra znova stáhnout a nahrát ... už v tom mam bordel :lol: ale díky za vysvětlení samotného nastavování.
[img][http://i241.photobucket.com/albums/ff193/jhemi442/grafika/2f6ad418.png]http://i241.photobucket.com/albums/ff193/jhemi442/grafika/2f6ad418.pnghttp://[/img]

Příspěvek 31.7.2006 22:49:09
Oo Airman First Class
Airman First Class

Příspěvky: 146
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Tak jsem si tu bránu pro jistotu stáhnul a zkus ještě něco:zatím stačí pouze
skriptovat adresy,u brány od BXBX verze 1.0 si nejsem jistej,ale doporučoval
bych,aby jsi si stáhnul buď bránu původně od BXBX upravenou Walmisem=
Star Gate Mod 1.2 ,aktualizace RC 3 a RC 4,nebo raději úplně nový model Star Gate Mod 1.3, a aktualizace RC 2,RC 3,RC 4.U obou bran použij DHD verze 1.22.

Základní skriptování by mělo být úplně stejné u obou bran o Walmise.Tady je postup:
V editoru postav dvě brány k nim DHD,nejlepší je mít alespoň u jedné brány zadávací počítač,nic neskriptuj.Úkol ulož.Vypni OFP.Potom jsou tu dvě řešení
U brány 1.2 byl ve stažené složce hned na začátku soubor:"description.ext"
U brány 1.3 je tento soubor v téže složce ale uložen ještě v podsložce:
Gate Demo.Intro .V obou případech soubor "description.ext" zkopíruj do tvého
nově uloženého úkolu,tedy do složky:

C:\ nebo F:\Program Files\Codemasters\Operation Flashpoint\Users "Tvoje jméno"\Missions"Jméno tvého úkolu"


až soubor zkopíruješ,spusť OFP,nahraj v editoru svůj úkol,klikni na první bránu
a v tabulce do řádku "Inicializace" napiš přesně toto:

[this,"Earth",[28,26,5,36,11,29],1] exec "\DSF_SG_DHD\sqs\CreateIdentity.sqs"


až to napíšeš,dej OK,klikni na druhou bránu a do řádku "Inicializace" napiš přesně
toto:

[this,"Chulak",[9,2,23,15,37,20],7] exec "\DSF_SG_DHD\sqs\CreateIdentity.sqs"


dej OK,ulož si úkol a dej Hrát.Teď by ti to mělo jít,ale musíš napsat přesně to,co
jsem napsal já.Potom si to můžeš změnit,ale těd potřebuješ vyzkoušet,jestli to funguje.
____________________________________________________________________
Pokud jde o původní bránu od BXBX verze 1.0 ,tak tam se žádný soubor
"description.ext"nekopíruje,ani tam žádný není,pouze se v editoru do řádku
Inicializace napíšeš to samé,akorát vypustíš
..."\DSF...
a napíšeš
tam jenom to
..."\SG_DHD\...
protože to DSF je název Módu
od Walmise.A na konci místo
...createidentity.sqs"
napíšeš
...createidentity.sqf"


Teď by to už mělo fungovat,ale jak jsem psal,pro brány verze 1.2 a 1.3 použij
pouze horní část návodu,nikoliv návod pro bránu 1.0 .

Pro jistotu dávám odkaz na Walmisovy stránky:

http://www.ofp-sgc.com/
.

Good luck :chef:

Odeslat nové téma Odpovědět na téma
PředchozíDalší

Zpět na Stargate modifikace

cron