

Pro pokec, nebo vaše dotazy jsem vytvořila na Discordu skupinu, přidat se můžete zde: https://discord.gg/aZCahpwdZa |
Toto je spoiler!!!: |
Jak vypadá konec, když se rozhodnete reapery kontrolovat? Zatím všichni natočili jenom jejich zničení.. |
Toto je spoiler!!!: |
Survival možnost tam prý je, ale jen taková jako že se na konci Shepard pohne. Za sebe musím říct, že se mi ten TOTÁLNĚ APOKALYPTICKÝ A EVERYONEDIES KONEC MASIVNĚ LÍBÍ a považuju to za odvážný tah na poli vyprávění. ![]() Jo a doufám, žes počkal do konce titulků... Control konec vypadá skoro stejně, akorát se namísto červené vlny objeví modrá, Shepard se rozpustí u konzole a Reapeři odletí. Z toho, co jsem pochopil, tak se ty proměnné liší, tj. nejde o tři konce, ale o devět (?) konců - na jednom videu paragon engind (zničení reaperů) skončil totálním obliteration i lidí (!), na jiném videu zase nezpůsobil zničení Rellays apod. Tj. pravděpodobně nejde nutně o "pošlapání" rozhodnutí, jak to hráči kritizují, ale naopak o to, že ta rozhodnutí vytvářejí proměnná vrámci hlavních konců. Ostatně většině lidí se nabídnout jen dvě rozhodnutí, ale některým i třetí - pravděpodobně těm, co hráli multiplayer, ale lze toho prej dosáhnout (nepotvrzeno ale) i bez MP |
Toto je spoiler!!!: |
Tak ten třetí konec, to nemyslíš vážně :X Já tak doufal, že tam je někde skrytý, kde nemusím chcípnout... Musím zjistit, jak to unlocknout ![]() |
Toto je spoiler!!!: |
ve třetím konci defaultně taky chcípneš, jen to má zase jiný dopad na reapery a galaxii. ![]() A postcredits epilog s klukem je zřejmě přítomný vždy (i když nevím). Jinak, MP prý důležitý není, via joystiq.com citace: "Apparently, if you don't play the multiplayer, it is physically impossible to get the good ending." reakce: Wrong, wrong, wrong! Please stop spreading false information! You do not need to touch multiplayer to get the "best" ending. Not by a longshot. Multiplayer only makes things easier, by making assets worth more via "galactic readiness." You just have to work harder in singleplayer without it. And by harder, I just mean do sidequests and maybe be more careful with choices. I still can't believe the whining that commenced due to a game getting a freaking horde mode. I'm sure that horde mode just ruined so many possibilities for SP. You're telling me that I have to play this enjoyable co-op multiplayer for a couple of hours to have a nice ending, but I can still finish the game good without an online pass? Obviously I should riot and burn my city down. |
Toto je spoiler!!!: |
Quarriany i Gethy (snad to jde) |
Toto je spoiler!!!: |
hodný. Z toho, co jsem viděl, tak některé paragon endingy byly daleko, daleko horší než některé renegade endingy. Závisí to asi především na dokončení sidequestů a volbách - ale není to jednoduché, protože třeba to, že jsi v ME1 zachránil Council, ti paradoxně v ME3 zredukuje Readiness u aliančních flotil - záchrana Councilu je stála více lodí než útok na Sovereigna a dodnes se nevzpamatovaly. Samozřejmě Destiny Ascencion to asi vynahrazuje - čili podle mě je to vyrovnaný a NEMUSÍŠ být asi nutně hodný, leč je asi rozumnější třeba zachránit Gethy i Kvariany. More guns to hire... Já se třeba těším na svůj první "kanonický" konec (i když vím, jaké jsou možnosti, *snob*), protože půjde o něco cool i kdyby všichni umřeli. ![]() |
Toto je spoiler!!!: |
Mimochodem neznamená to, že když v posledním filmu chce chlapeček eště jeden příběh o veliteli Pastýřovi, a jeho předek mu ještě jeden slíbí, že to (něják) Šepárd přežil? I dveře otevírající se z Normandie vypadaly slibně (ačkoliv si nejsem jistý, jestli měl přímo Joker, šanci to rozdejchat). |
Toto je spoiler!!!: |
Garruse, Liaru a Jokera |
Toto je spoiler!!!: |
přežil (1. možnost kontrola reaperu, tě zabije vždy. 2. zničí veškerou syntetiku a vzhledem k tomu, že má v sobě tunu implantátů...) |
Toto je spoiler!!!: |
"Sheppardův příběh se stal legendou, tu můžete nyní rozšiřovat." |
Toto je spoiler!!!: |
Tak on je tam i ten třetí konec, kdy Šeprd de facto celou galaxii a všechny rasy zkyborgizuje, či jak to popsat... |
Toto je spoiler!!!: |
Normandy, protože hráčům se moc nelíbí, když po dohrání hry nemožou hrát dále (a ano, DLC taky jistě dojdou), viz ME1. Pochybuju, že si budou hrát s tím, že finální filmeček je jen ústní legenda a Shepard dále létá Normandy s Jokerem a ostatníma ![]() Vtip je v tom, že každý z těch konců je natolik odlišný (kyborgové, ovládnutí Reaperů, zničení Reaperů), že směle pochybuji o nějakém budoucím post-ME3 DLC. Nebudou vytvářet tři odlišné hry, u kterých si lidi můžou hrát jen jednu. Čekal bych na nějaké prequely, možná spíše mappacky ve stylu CoDu než mise jako Arrival. NICMÉNĚ, odhaduju, že až za pět let (nebo kolik je dneska herní cyklus ála Halo 3 > Halo 4) dojde pokračování v tom světě, vezme se jeden z těch konců a udělá se galaxie +100 let. Tím tam zase bude něco nového. BioWare určitě nezařízne ME, ale MMO dělat nebudou (sami by si konkurovali) a na singleplayer asi nedojde jen tak hned (minimálně bych čekal nový engine, čili T-2 roky do oznámení další hry a pak další dva roky do vydání). |
Toto je spoiler!!!: |
Při prvním kole se do pokusu o její zabití vložil major Kyrahee a dostal kulku místo ní. Při druhém kole do toho vlítnul Thane a se smrtelným nádorem, přesluhujíce datum smrti o šest měsíců, naložil geneticky vylepšenému assassinovi. |
Toto je spoiler!!!: |
Kai Leng při útoku Cerberu na Citadelu našel vyslankyni samotnou, Sheppard tam sice přiběhl a po chvíli keců se vyslankyně pokusila zneviditelnit a zdrhnout, ale Leng jí odbouchnul, než poodběhla. Udina to (děvka jeden cerberusská) dokonce ukázal upravené zbytku koncilu. Vypadalo to tam, jako žes jí odbouchnul ty. |
Toto je spoiler!!!: |
Jasně, zničení Reaperů je nejjednodušší možnost, ale v tom případě nepotřebujeme DLC a můžeme začít hrát Fallouta. Bez mass relays a technologií by se hráči blbě dostávali z jediné planety. Syntéza |