Pro pokec, nebo vaše dotazy jsem vytvořila na Discordu skupinu, přidat se můžete zde: https://discord.gg/WUTta3Dqmz |
| Toto je spoiler!!!: |
| Líbilo se mi, jenom mě vytočilo xD Ani jedna survival možnost, oh comon... |
| Toto je spoiler!!!: |
| A první co mě napadlo po dohrání... Dají se zachránit Quarriani? Protože s tím, jak jsem dokončil já, mám na krku tři genocidy. |
napřed to zkusím jen tak....a doma hraju od začátku jedničku, pak dám dvojku a nvážu trojku, obzvláště v tomhle ohledu jsem zvědavý, co moje rozhodnutí změní 
| Toto je spoiler!!!: |
| Jak vypadá konec, když se rozhodnete reapery kontrolovat? Zatím všichni natočili jenom jejich zničení.. |
Budu to hrát až dopíšu bakalářku.| Toto je spoiler!!!: |
Survival možnost tam prý je, ale jen taková jako že se na konci Shepard pohne. Za sebe musím říct, že se mi ten TOTÁLNĚ APOKALYPTICKÝ A EVERYONEDIES KONEC MASIVNĚ LÍBÍ a považuju to za odvážný tah na poli vyprávění. KAŽDÁ možnost (i ta třetí, o které moc lidí zatím neví) je totálně gamechanger pro celé universum a má to tak být, když sakra bojujeme s nepřítelem, kerej miliokrát předtím vyhladil galaxii. Jo a doufám, žes počkal do konce titulků... Control konec vypadá skoro stejně, akorát se namísto červené vlny objeví modrá, Shepard se rozpustí u konzole a Reapeři odletí. Z toho, co jsem pochopil, tak se ty proměnné liší, tj. nejde o tři konce, ale o devět (?) konců - na jednom videu paragon engind (zničení reaperů) skončil totálním obliteration i lidí (!), na jiném videu zase nezpůsobil zničení Rellays apod. Tj. pravděpodobně nejde nutně o "pošlapání" rozhodnutí, jak to hráči kritizují, ale naopak o to, že ta rozhodnutí vytvářejí proměnná vrámci hlavních konců. Ostatně většině lidí se nabídnout jen dvě rozhodnutí, ale některým i třetí - pravděpodobně těm, co hráli multiplayer, ale lze toho prej dosáhnout (nepotvrzeno ale) i bez MP |
| Toto je spoiler!!!: |
| Tak ten třetí konec, to nemyslíš vážně :X Já tak doufal, že tam je někde skrytý, kde nemusím chcípnout... Musím zjistit, jak to unlocknout |
| Toto je spoiler!!!: |
ve třetím konci defaultně taky chcípneš, jen to má zase jiný dopad na reapery a galaxii. To, jestli Shep přežije konec raz, dva či tři, je evidentně závislé na něčem zcela jiném (netuším na čem). A postcredits epilog s klukem je zřejmě přítomný vždy (i když nevím). Jinak, MP prý důležitý není, via joystiq.com citace: "Apparently, if you don't play the multiplayer, it is physically impossible to get the good ending." reakce: Wrong, wrong, wrong! Please stop spreading false information! You do not need to touch multiplayer to get the "best" ending. Not by a longshot. Multiplayer only makes things easier, by making assets worth more via "galactic readiness." You just have to work harder in singleplayer without it. And by harder, I just mean do sidequests and maybe be more careful with choices. I still can't believe the whining that commenced due to a game getting a freaking horde mode. I'm sure that horde mode just ruined so many possibilities for SP. You're telling me that I have to play this enjoyable co-op multiplayer for a couple of hours to have a nice ending, but I can still finish the game good without an online pass? Obviously I should riot and burn my city down. |
| Toto je spoiler!!!: |
| Quarriany i Gethy (snad to jde) |
| Toto je spoiler!!!: |
| hodný. Z toho, co jsem viděl, tak některé paragon endingy byly daleko, daleko horší než některé renegade endingy. Závisí to asi především na dokončení sidequestů a volbách - ale není to jednoduché, protože třeba to, že jsi v ME1 zachránil Council, ti paradoxně v ME3 zredukuje Readiness u aliančních flotil - záchrana Councilu je stála více lodí než útok na Sovereigna a dodnes se nevzpamatovaly. Samozřejmě Destiny Ascencion to asi vynahrazuje - čili podle mě je to vyrovnaný a NEMUSÍŠ být asi nutně hodný, leč je asi rozumnější třeba zachránit Gethy i Kvariany. More guns to hire... Já se třeba těším na svůj první "kanonický" konec (i když vím, jaké jsou možnosti, *snob*), protože půjde o něco cool i kdyby všichni umřeli. ![]() |

