Pro pokec, nebo vaše dotazy jsem vytvořila na Discordu skupinu, přidat se můžete zde: https://discord.gg/WUTta3Dqmz

Obsah fóra Kecárna Hry Mass effect 3

Mass effect 3

počítačové, konzolové, deskové a další hry

Odeslat nové téma Odpovědět na téma
Příspěvek 14.12.2010 19:52:30
Lord_of_war1 Uživatelský avatar
Airman First Class
Airman First Class

Příspěvky: 187
Bydliště: Již 3 rokem na marsu
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
moc to hrotíte počkejte si na další trailer a uvidíte . Já se teda těšim jak malej jarda :D a pokud bude kolektor edice jdu do ní aspon hezkej dárek po stromek
Pravda a svoboda jsou věci, které si nalháváš abys si v noci usnul.
Nic sem necítil. Zemřel jsem uvnitř.


Obrázek

Příspěvek 15.12.2010 15:54:04
Ultramarinus Uživatelský avatar
Major
Major

Příspěvky: 1970
Bydliště: McRagee
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Příští rok...Tak zatím potvrdili jen singl.
Epitaf textové hry Universe Oddyssey



Špičkový video/military/sci-fi bonbónek všem zájemcům

Příspěvek 29.12.2010 22:46:48
Ivory Uživatelský avatar
Master Sergeant
Master Sergeant

Příspěvky: 536
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Nevěřím té krátké doby vývoje, dva roky jsou na titul jako Mass Effect 3 málo. Nechce se mi věřit, že za dva roky zvládnou ukutit a vydat titul, který bude mít hrací dobu aspoň jako dvojka, bude bez chyb a vůbec, že bude tak propracovaný, jak by si zakončení této ságy zasloužilo. Také doufám, že to nerozkouskují a nebudou prodávat části hry jako DLC.

Do třetího dílu bych chtěl, aby do něho vývojáři vrátili některé prvky z jedničky. Chci si upgradovat zbraně i brnění, chci odstranit systém samoudravování [ať vrátí zpět životy a nutnost sbírání lékárniček], u zbraní bych odstranil sběr munice a vrátil se k pouhému přehřívání. Pokud bych si to znovu zahrál, přišel bych určitě i na další věci.
Obrázek
Fly High My Friends, Bob Stencil.

Příspěvek 30.12.2010 03:46:18
Ray Uživatelský avatar
Second Lieutenant
Second Lieutenant

Příspěvky: 1139
Bydliště: Hranice, Olomouc
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
Tak to já bych naopak rozhodně nevracel z jedničky nic, co změnili ve dvojce. Konečně je pryč nesmyslných padesát typů zbrojí, které si v kouzelném batůžku Sheppy tahá na zádech, stejně tak prapodivné přehřívání je nahrazené mnohem pragmatičtější municí; seriously, k čemu je přehřívání v hratelnosti? Copak je cool, že nemužu zabít někoho, kdo si ke mě doběhl, jen protože mám mimo pušku? Není snad lepší pocit "last mag"? Nechápu.

Co uznávám je, že by tam klidně mohlo být více RPG prvků, ale popravdě, i zjednodušení do ME2 mi zcela vyhovovalo. Pořád je tu možnost zvolit si povolání a skillovat to, na co se zaměřuju. Pořád tu jsou dialogy a pořád tu jsou parťáci. ROZHODNĚ to není jenom "Gears of War s dialogy", to je jenom argument demagogů.

Rozhodně bych se zaměřil přimárně na děj, a na ten jim dva roky (a plus; nikdo neříká, že ME3 začali dělat ve chvíli, kdy šel do lisů ME2) stačí.
Už mě ty fiktivní avatary tady serou iritují...

Příspěvek 30.12.2010 11:07:50
g.o.d Uživatelský avatar
Captain
Captain

Příspěvky: 1514
Bydliště: Holy city of Celestis
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
přesně tak, bylo celkem úsměvný že Sheppard tahal v báglu třicet tun výzbroje a výstroje. Pak to člověk prodal, měl několik milionů a nevěděl co s nima.

jako to přehřívání bylo celkem úsměvný, lítaj vesmírem a řešej přehřívání. Dvojka to vyřešila dobře, sice mi chybělo občas nakupovaní nábojů, ale nadruhou stranu do kolektorskýho paprskometu by člověk těžko sehnal munici. Takhle to aspoň nutilo nechávat si nejlepší zbraně na bosse a ne lítat po mapě a střílet atomovky na všechno co hne.
Podpis byl odstraněn z důvodu porušování pravidel.

Příspěvek 30.12.2010 12:23:10
Darth_RevanCZ Uživatelský avatar
Master Sergeant
Master Sergeant

Příspěvky: 562
Bydliště: Segmentum Solar - Terra
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
Je fakt, že když jsem hrál Mass Effect 2 poprvé, tak mi taky chvíli trvalo, než jsem si zvyknul sbírání munice ale teďka bych se už taky k původnímu systému asi nevracel.

Podle mě hlavní problém jedničky byl ten, že těch předmětů bylo až zbytečně moc. Jako mít 50 variant útočnejch pušek, který se lišej pouze tim, že jedna je modrá a má 52 damage a druhá je červená a má 54 damage není zrovna nejlepší. Ke konci už jsem prakticky všechno, co jsem našel rozkládal na omnigel, protože nebyl důvod to skladovat nebo prodávat :lol: ...

K těm zásobníkům - Jasně, "the last mag" feeling je někdy super ale občas mě tohle omezení munice taky pěkně sralo. Napřílad u útočnejch pušek mi přišlo, že munice je žalostně málo. Respektive teda menší vyvážení by neškodilo, protože M8čka byla zoufale neúčinná a nepřesná ale zase do ní bylo tři prdele munice. S M-15 Vidicator byla radost pracovat ale zase člověk měl jen 95-120 ran, takže některý pasáže jsem stejně musel řešit tak, že jsem nepřátele "pižlal" pistolkou, protože v pušce jsem neměl munici. Sice tenhle stav trval maximálně tak do konce přestřelky, protože munice na zemi potom bylo docela dost ale stejně mi to trochu vadilo i když to nebylo vyloženě nic tragickýho. Prostě jedna z věcí, co na hrách nesnášim je to, když mě hra nutí používat jako zbraň nějakou shitku, protože do pořádnýho kvéru není munice. Na druhou stranu systém z prvního dílu je druhej extrém, tam jsem díky nekonečný zásobě střeliva na některý zbraně za celou hru ani nešáhl. Pistoli a brokovnici jsem nepoužil snad ani jednou. V ME2 jsem je musel občas vytáhnout.

Co se brnění týče, tak N7čka je ve dvojce upgradovatelná docela dost a v DLCčkách je i pár brnění navíc, i když ty jsem nikdy nepoužil. Takže ve trojce bych podle mě nechal systém ze dvojky - dejme tomu 5 druhů brnění s možností nějakejch custom úprav (i pro ostatní členy týmu) by mohlo stačit.
If I die in combat zone ... box me up and ship me home!

Pin my medals upon my chest ... tell my mom I've done my best!


Hardcore tacti-cool taštička na dokumenty ...
http://www.army-obchod.cz/zbozi/doplnky/ostatni/3-tasticky-na-dokumenty-1215

Příspěvek 30.12.2010 13:12:17
Twombly Uživatelský avatar
Senior Airman
Senior Airman

Příspěvky: 212
Bydliště: City of Landing, Manticore
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
Amen ohledně nenavracení moc věcí z jedničky...

Systém co byl v ME2 mi rozhodně vyhovoval víc jak v jedničce - aneb bazilion kvérů, bazilion druhů munice, bazilion armorů ve všech možnejch nemožnejch pornobarvách (nejlepší je když člověk zkejsne na modelu "černo-červený latexový S/M obleček" když nemá nic co má tak dobrý staty... :lol: ). Přesně jak praví Revan - brokovnici jsem za celou hru využil možná tak dvakrát a na pistoli jsem ani nešáhnul celou hru...

Plus stížnosti na málo zbraní, málo armorů a málo upgradů na kvéry v ME2 jsou docela srandovní, páč kolikrát za celou hru jste měnili výzbroj a složení armoru? Když si člověk sežene všechny DLCčka, tak už máte tolik zbraní a verzí armorů, že si během hry vyberete jenom to co vám sedí nejvíc a má to nejvyšší účinek a po zbytek hry už to neměníte.

Když člověk vezme všechny DLC, tak se mu sejde:

7 druhů armorů, z toho 2 upravitelný a k tomu 30 komponentů
3 druhy pistolí (2 z toho jsou k něčemu)
3 druhy samopalů
5 druhů brokovnic (to je skoro až moc...)
6 druhů útočnejch pušek (z toho člověk využije tak 2 typy)
4 druhy odstřelovaček
8 druhů těžkejch zbraní (prakticky k něčemu akorát 4)

Takže do ME3 by mi teda bohatě stačilo obdobný množství kvérů (i bez DLCček to člověku stačilo), stejnej bojovej systém a normální inventář (strávení třetiny hry listovánim inventářem abych vybíral co prodám a co zomnigeluju mi fakt nechybí)...

Jediný co bych vrátil z ME je víc RPG prvků (tj. víc "talentů" pro tým), typy munice použitelný pro všechny členy týmu bez ohledu na specializaci, možnost členů týmu používat i zbraně na který nejsou cvičený (jediná věc, co mě v ME2 naprosto vytáčela) a možnost sundat si helmu bez nutnosti vracet se na loď a lézt až do kajuty....
Obrázek

Příspěvek 30.12.2010 15:21:49
Ray Uživatelský avatar
Second Lieutenant
Second Lieutenant

Příspěvky: 1139
Bydliště: Hranice, Olomouc
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
Já jsem teda ME2 hrál dohromady asi 3x (ME1 jednou) a viděl jsem to hrát spolubydlící i za jiná povolání a naše strategie i obtížnosti se dost razantně lišily a přesto to každému nakonec šlo dohrát. Mimoto z i těch "několika" zbraní šlo (na střední až vyšší, ne nejvyšší obtížnost) využít všechny, záleželo na stylu hraní. Nepamatuju si už na názvy, ale i základní útočná puška se s krátkými dávkami dala použít (navíc měla hafo munice) hrál-li člověk kontaktněji, ten střílející jen bursty měl sice nábojů méně, ale byl ideální doplněk pro spíše snipera a Revenant bylo vyloženě pro kropiče. Pokaždé šlo tyhle základní typy použít a pokaždé to mělo vliv na styl hraní. Neřekl bych, že z hlavní nabídky (speciálky nepočítám) by ve dvojce byla zbraň, která by byla zbytečná. Naproti tomu v ME1 jsem sniperku nepoužil nikdy.
Už mě ty fiktivní avatary tady serou iritují...

Příspěvek 31.12.2010 17:06:43
Ultramarinus Uživatelský avatar
Major
Major

Příspěvky: 1970
Bydliště: McRagee
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Taky se přikláním k systému ze dvojky, ačkoliv myslím, že ty "válečky", které fungovaly jako munice byly ve skutečnosti nějáké "chladiče", nebo něco na odvod tepla a původem byla tahle technologie od (?) kolektorů. Že někde v encyklopedii psali, že v citadelovém vesmíru odstoupili od předcházejícího systému proto, že se jim zdálo výhodnější mít velkou a relativně setrvalou palebnou sílu, než mít jenom pár výstřelů "non-stop". To ale jenom z hlediska příběhu.

Ray: Můj argument by to nebyl... :smile:
Epitaf textové hry Universe Oddyssey



Špičkový video/military/sci-fi bonbónek všem zájemcům

Příspěvek 31.12.2010 20:00:56
DAVE! Uživatelský avatar
Captain
Captain

Příspěvky: 1676
Bydliště: Normandy SR-2
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
ne. Tuhle technologii měli od Gethů.
Obrázek

Příspěvek 31.12.2010 20:37:31
Ultramarinus Uživatelský avatar
Major
Major

Příspěvky: 1970
Bydliště: McRagee
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Ok, může bejt. Tu Masspedii jsem si četl jedinkrát před drahnou dobou a podle vloženého otazníku jde odhadnout míra mé jistoty v téhle části sdělení... :D
Epitaf textové hry Universe Oddyssey



Špičkový video/military/sci-fi bonbónek všem zájemcům

Příspěvek 09.4.2011 08:33:46
DAVE! Uživatelský avatar
Captain
Captain

Příspěvky: 1676
Bydliště: Normandy SR-2
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
herní časopisy po světě vypustili první informace o ME 3.

http://games.tiscali.cz/preview/nove-informace-o-mass-effect-3-slysime-ozvenu-jednicky-55424


no doufám, že tam zase nebude 20 000 upgradů, z čehož budou tři použitelné.
Obrázek

Příspěvek 09.4.2011 08:46:28
St0rm Uživatelský avatar
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel

Příspěvky: 2366
Bydliště: Studénka
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
Nah, stromy vypadají, že budou udělané podle DA2 (bylo by fajn, mít jenom pět skillů je pekelná nuda) a upgrady nejlíp alá Crysis 1/warhead. Před misí možnost vyměnit druh nábojů/zásboník/optiku... a dobré.

Příspěvek 09.4.2011 09:28:44
Ultramarinus Uživatelský avatar
Major
Major

Příspěvky: 1970
Bydliště: McRagee
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Me naopak vyhovovala zmena munice za pochodu. Stejne je v misich spis vic typu nepratel, na ktere funguje vic tipu munice. Modra na roboty a stity, cervena na armor a ty ostatni zas tak nepouzivam. I tak jsem mel ale rad, kdyz jsem kosil plechace a vybehli na me zoldaci, ze si mohu "hned" prebit podle potreby.

Ostatni upgrady ala crysis by mi tak nevadily - vetsi "zasobnik" - chladic, na vic naboju, predelavka zamerovace, kadence, laserovy zamerovac, baterka, tlumic, bajonet, podvesny granatomet pro pusku atd, to by se hodilo. Taky rucnimy granaty jako zbrani a ne jako schopnosti bych nepohrdnul.

Zaroven jsem se nekde docetl, ze vsechna povolani budou moct pouzivat vsechny zbrane - jen to bude omezene inventarem... krome vojcla samozrejme...
Epitaf textové hry Universe Oddyssey



Špičkový video/military/sci-fi bonbónek všem zájemcům

Příspěvek 09.4.2011 09:46:50
St0rm Uživatelský avatar
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel

Příspěvky: 2366
Bydliště: Studénka
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
psali něco ve smyslu, že sentinel a adept budou mít dvě, vanguard a inža tři a soldier všechny. To podle mojeho zůstane jako ve dvojce... I když by nebylo špatné mít prostě dva sloty na z braně a vybrat si co chci...

To já speciální náboje nepouživám... nemám nikoho kdo by takovou vlastnost měl :) Právě to zdolávám na insanity a stačí vytáhnout automat na štíty, "pomalopalné" na brnění a pak zmasírovat bioticou :D

Odeslat nové téma Odpovědět na téma
PředchozíDalší

Zpět na Hry

cron