no jak je?
asi takto
1.
klasika prostě úvod takže v devět konec
2.
no dostlai jsem běžné začkolení vymázl jsem část na učebnice a dostli jsme rozvrh. (snad nevadí když napíšu mě z něj šibe..hlavně protože je to jen 1/2 rozvrhu (B a A týden...máme zatím jen na B )
RBT
Po /D/ eko. podnikání/čj/ict/chod podniku 2x
út /m/psych/mar. meng./účet/eko podniku/aj/aj
st /ekol/čj/právní nauka 2x/aj/d/tv
čt /m/ mark. meneg./eko pod./ PEK 2x/ tv
pa /účet 2x/ čj/psych/ekol/ict
no jsem zvědav na RAT
3. samozřejmě jízda podle rozvrhu
ale pohoda učitelé si říkaly o co jde a podobně až na PEK (písemná elektronická komunikace) do jejíž začátků patří toto :
psaní všemi deseti v ukázkovém sezení (kolena a vůbec tělo v pravím úhlu) a tím pádem jsem se nevešel pod stůl takže jsem měl navíc natažené ruce. za další ruce se nesmí opírat, a nesmí být oční kontakt s papírem ani s klávesy (dovoluje nám jen kontrolu po řádcích...chyba= přepsat řádek)
no na konci druhé hodiny jsem se nedokázal podepsat už ani když jsem se na klávesnici díval a psal normála jak jsem zvyklej (neskutečně jsem trpěl na záda a ruce)
jinak jsem v prváku na dvou roční nástavbě s oborem podnikání...a vyučen uměleckým truhlářem...a začínám o sobě pochybovat což si zatím moc nechci přiznat...
alespoň na Děják budu mít výhodu (snad) jelikož jsem tři roky bral dějiny umění tak bych mohl něco z toho využít...i když toho moc nebude

každopádně na ZŠ byl můj oblíbenej
(sorry ale muselo to ze mě ven...jediné pozitivum zatím vidím ve smíšené třídě (po třech letech)....od 1.9. jsme z 37 prořídly na 35
a míst k sezení je 36
)
edit: upraven celkový počet míst z 26 na 36
